مطالب ویژه

مسئولین به مسیر جاده نفت یا مال بازار گنبد هم توجه کننند

پایگاه خبری اولکامیز- حاج حکیم گلدی زاده نوشت :

سلام به شهروندان عزیز و محترم خصوصا استاندار محترم و مسئولین مرتبط.
جا‌ دارد‌ موضوعی را ساده و صریح خدمت عزیزان مسئول و همیشه در صحنه عرض نمایم چند‌ روز قبل از مسیر خیابان سی متری مقداد گذر می کردم چشمم به دو طرف خیابان عریض و طویل افتاد که در منتها الیه خیابان سکنه ای که مشمول طرح آسفالت باشد مشاهده نکردم.

البته خوشحالم اگه خدمات به کل سطح شهر و روستاهای اقماری و چسبیده به شهر در هر نوعش برسانند مثلا جدول کشی و یا کانیوو و یا ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی خصوصا فضای سبز و بازی کودکان و غیره ، منتها لحظه ای این خیابان خوش اقبال از شهر و خیابان مصلی مسیر جاده نفت یا مال بازار را از نظر کثرت تردد و جمعیت مطابقت داده و قیاس کردم سرم سوت کشید.

چگونه می شود مسیری مهم از شهر که روزانه شاید هزاران خودرو تردد می کند غمض عین نمایند و خیابان هایی که شاید ضرورتش بطریق اولی در مراحل بعدی باشد چنان مورد محبت قرار گیرد که نمی دانیم از شادی بخندیم و یا از تمایز بگرییم

ای کاش زمان بارندگی حال روز ساکنین محل و زنان و مردان پیاده که مرکب شان دوچرخه و یا موتور سیکلت باشه ببینید .

این رسم عدالت محوری و ادای خدمت نیست بلکه نوعی ایجاد تمایز و حیف میل سرمایه مملکت در مقیاس بسیار کوچیک ولی موثر می باشد !!!

شاید زعما بفرمایند این خیابان خوش اقبال در داخل شهر واقع شده و اطراف مصلی خارج از حوزه خدمات شهرداری می باشد ولی تخصیص اعتبار از جمله قیر و مصالح که خارج از حوزه استاندار محترم خصوصا عواملش از جمله فرماندار محترم شهرستان و ظاهرا ویژه که نمی باشد؟

اینچنین است که با جرقه ای کوچک‌ خرمنی از آتش ظهور می کند آنجاست که همه دست و پا افتاده دنبال پرتقال فروش می گردند !

بنده بعنوان عضو ی کوچک از آن محل که منطقه کسب و کارم می باشد این مورد‌ را جدا به استاندار محترم و فرماندار محترم آدرس می دهم که ساکنین آن محل هم انسانند و در خیلی از مواقع پشت و پناه مسئولین بودند.

لذا رسم محبت وخدمت به ولی نعمتان اینگونه تعریف نشده اندکی درنگ مرهم خیلی از آلام می تواند باشد که متاسفانه تا حالا طبیب حاذق حداقل بنده مشاهده نکردم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا