اخبار

حضور زنان در انتخابات نشانه رشد فکری جامعه است

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- با توجه به در پیش بودن انتخابات شهر و روستا برخی از زنان و بانوان برای شورای شهر ثبت نام کرده اند و برخی هم در انتخابات شورای روستا به میدان خواهند آمد نظر شما در این باره چیست؟  آیا موافقید یا مخالف ؟ دلایل خود را بیان کنید ؟ اساسا حضور زنان در رقابت های شورا  چه ضرورتی دارد؟ و یا اینکه نیازی نیست  در میدان باشد؟ نقاط ضعف و قوت ثبت نام زنان در شورای شهر و روستا  را تشریح کنید؟

نرگس گری دانش آموخته دانشگاه از شهرستان آق قلا در پاسخ به این سئوال اولکامیز متن  کوتاه ذیل را ارسال نمود که در پی می آید :

خداوند بزرگ در قرآن کریم سوره نساء  آیه اول می فرمایند ” ” مردم پروا بگیرید از آن پروردگاری که شما را از «نفس واحده» و در واقع از یک نفس یا تک سلول، یک حقیقت واحد و … خلق کرده است. بر دیگری برتری ندارید، ملاک برتریتان تقواست در حقیقت اصل و گوهر ذات واحد دارند. ”

با حضور زنان در انتخابات شورای شهر و روستا کاملا موافقم، فعالیت زن در جامعه نشانه رشد فکری و خروج از تبعیض جنسی می باشد.

تفاوتی وجود ندارد بین زن و مرد مهم اجرا کردن مسئولیت گرفته شده می باشد که به درستی انجام بشود.

با شرکت کردن زنان در شورای شهر باعث تشویق و برطرف شدن ترس در بانوان با استعداد و استفاده کردن از ایده های مفید برای جامعه خواهد شد.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا