ورزشی

قهرمانی سیرجانی ها بعد از ۱۵ سال صبوری

پایگاه خبری اولکامیز- شیر محمد شیروانی خبرنگار ورزشی و یکی از همراهان اولکامیز نوشت : سال ۸۵ والیبال سیرجان با مربیگری خلیل آزمون نائب قهرمان والیبال کشور شد. در آن ایام رقابت ها به شکلی بود که پلی آف وجود نداشت. اما سیرجان و مدیران لایق و با تعصب این شهر ورزش‌دوست ۱۵ سال دندان رو جگر گذاشتند تا در آخرین روزهای سال ۹۹ شنل  قهرمانی را بر تن کنند.

نوع بستن تیم سیرجان از سوی تند روان و چیدمان بازیکنان که متکی به یک روح بودند ، زنگ خطر را برای رقبا از اوایل فصل به صدا در آورده بود.

بازی به بازی هماهنگتر ، و منسجم تر شدند.حتی در اولین شکست در نخستین بازی فینال مقابل شهرداری ارومیه ، ریکاوری دلنشینی از سوی کادر فنی بر تفکر بازیکنان چیده شد.در دومین بازی فینال پیروز شدند و مغرور نشدند و در سومین بازی با صلابت خارق العاده حریف را از پیش رو برداشتند و جام را به مردم سیرجان کادو دادند.

اما نماینده والیبال خیز ترکمن صحرا یعنی صابر کاظمی در تیم تند روان در نیم فصل اول لقب ارزشمند ترین و امتیاز آورترین بازیکن لیگ را به خود گرفت.

روند رو به رشد این بازیکن آق آقلایی در نیم فصل دوم نیز تداوم پیدا کرده و در خیلی از بازیهای سیرجان فرشته نجات این تیم بود.

هم اکنون صابر با این رویه قطعا یکی از فیکس های تیم ملی خواهد بود البته رقابت سختی نیز با امیر غفور و بردیا سعادت خواهد داشت.

اما موتور تیم سیرجان علیرضا بهبودی که در آمادگی کامل جسمانی قرار دارد با پکیج های متفاوت مهاجمان خود را بدرستی تغذیه کرد و نشان داد کماکان ، دود از کنده بلند میشود. پاسهای بی نقص و سرویس های جوندار این پاسور باهوش باعث شد تا تیم سیرجانی از کمترین تزلزل برخوردار باشد.

رحمان داودی در کنار رامین خانی و تشکری و یوسفی با عملکرد فوق العاده شان تند روان و مردم سیرجان را خشنود از نتیجه بدست آمده کردند.

اما نکته باریکتر از مو سوت های درست و عادلانه داود نافعی دیگر یار ارزشمند طلایه داران والیبال ترکمن صحرا در تمام بازیها  منجمله آخرین بازی فینال بود.

برای شادی روح حاج عاشور نافعی پدر بزرگوار داور برجسته کشورمان که چنین فرزند صالحی را برای جامعه تربیت کردند فاتحه ای خوانده و برای کل آحاد جامعه آرزوی سلامتی و رزق روزی فراوان داریم. یا حق

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا