اخبار

مراوه تپه غرق در ماتم بود

پایگاه خبری اولکامیز – امروز مراوه تپه دیار اترک غرق غم و ناراحتی بود . پنج تن از عزیزانش در سیل عظیم جمعیت که برای همدردی و تسلیت آمده بودن در خاک آرام گرفتند .

مراوه تپه در یک روز پنج عزیزش را که چهار تن از این عزیزان متاهل و یک عزیز هم مجرد و یتیم بود و همگی نان آور خانواده بودن در یک سانحه دلخراش از دست داد و شهید و آسمانی شدند .

این مصیبت این قدر ناراحت کننده بود و صبرش درد آور بود اما چاره ای جز تسلیم شدن در تقدیر الهی نیست .
ابتدا نماز دو شهید روستای قربان پیکار بود جمعیت کثیری برای بدرقه آمده بودند که فرهنگ اصیل صحرا و دیار اترک را نشان میداد .

وقتی نماز شهید اول را خواندیم و نیت کردیم برای خواندن شهید دوم صدای غمگین مادران و خواهرانم که در جلوی حیاط مسجد کمی با فاصله جمع شدند را شنیدم یک لحظه اشک ناخوداگاه از چشمانم  جاری شد یاد روز بدرقه مادرم افتادم این قدر این مصیبت برایم  درد آور بود .

بعد از خواندن نماز این دو شهید قربان پیکار به روستای الله نور به راه افتادیم آنجا سه عزیز شهید شده بودن که آنجا هم جمعیت کثیری برای بدرقه عزیزان آمده بودن چون واقعا مصیبت بزرگی بود . پنج عزیز آسمانی شده بود که در نماز آن عزیزان حتی آسمان هم ابری و غم انگیز شد فکر کنم زمین تاب آن هم ناله و شیون  و ناراحتی و اشک و اندوه و حسرت را نداشت .

در آخر از همه مردمم تشکر میکنم که برای بدرقه باشکوه عزیزان شهید آمده بودن توان نوشتن بیشتر از این مصیبت را ندارم .

 بردی کوسه بلمر حق اوزی بلر

خدای ایمان برسن اولن گلرما

 برای شادی روح این پنج شهید عزیز  و همه عزیزان‌مان که آسمانی شدند فاتحه‌ای بخوانیم

ناصر اونق غراوی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا