فرهنگی

پیام یاران نشریه ترکمن دیار / ۱

پایگاه خبری اولکامیز – در پی انتشار مجوز انتشار ماهنامه « ترکمن دیار » و رسانه ای شدن آن ، دهها پیام تبریک از سوی دوستان و یاران و آشنایان دریافت شد که محبت آمیز و دلگرم کننده بود. ضمن سپاس از همه عزیزانی که مسرت و خرسندی خود را به انحای مختلف ابراز نموده اند، برخی از پیام های رسیده را در  ذیل می خوانید:

مهندس امین بهلکه زاده اولین کسی بود که پیام فرستاد. وی ضمن بیان تبریک نوشت: امید که در حوزه فرهنگ مایه خیر و برکت باشد.

دکتر سعید یلقی فعال اجتماعی آق قلایی نوشت : کسب مجوز انتشار ماهنامه ترکمن دیار موجب خوشحالی اینجانب گردید. بر این باور هستم ، آن فرهنگی فرهیخته که اکنون با نائل شدن به افتخار بازنشستگی از کسوت رسمی حرفه آموزشی ، با عنایت به تجارب فراوان در عرصه مطبوعات و رسانه از یک طرف و شوق و انگیزه بسیار قوی در عرصه تعالی فرهنگ و اندیشه مردمان صحرا ، شاهد درخشش پرتوان و سراسر نور آن جریده نو پدید خواهد بود.
با آرزوی تعالی و ارتقاء فرهنگی جامعه ترکمن صحرا

آنادردی کریمی نوبسنده و محقق گنبدی در پیامی نوشت : جنابان لطیف ایزدی و احمد مرادپور با سلام و درود فراوان. بسیار خوشحال هستم که بزودی به خانواده مطبوعات استان گلستان و ترکمنان عضو جدیدی اضافه می‌شود. امیدوارم با تلاش و همت خودتان و همکاریهای سبز عزیزان اهل فرهنگ و دلسوزان تاریخ و ادبیات و…. ترکمن و سایر بزرگواران چراغ روشن مطبوعات گلستان پرفروغ‌تر بشود. اینجانب به عنوان عضو کوچکی از اهل قلم در حد و توان خودم همکاری خویش را اعلام می‌کنم و از دیگر بزرگواران هم خواهش می‌کنم که لطف و مرحمت خود را دریغ نفرمایند. سبز و پویا باشید.

علی بشارتی کوهنورد اهل قلم و فرهنگ سیمین شهری اعلام کرد : استعداد درخشان صحرا ، بار دیگر ، برگ زرین دیگری را در کارنامه مطبوعاتی خود ، بنام ترکمن دیار به ثبت رسانیده . توفیق آرزو می کنیم برای دوست فرهیخته مان آقای لطیف ایزدی که در راستای توسعه بخشیدن به فرهنگ واندیشه های انسانی ، فرصتی دیگر و دروازه ای را به روی ما می گشایند. ارزش های ارزشمند ما یعنی راستی آزمایان پیشگام ، در این دوره چالش بر انگیز، علیرغم مبلغان قلم به مزد ، جایگاهی شایسته در ذهن و تاریخ صحرا خواهند داشت.

در ژرفای فرهنگ، اندیشیدن و غوطه ور شدن ، راهرو را می باید راهبر. راه دور است و پر افت و خیز. قابل تقدیر است ، انگیزه های توانمند و پایدار شما در مسیر توسعه همه جانبه ، طول عمر و عمری با عزت برای شما آرزومندم.

محمد جرجانی از یاران دغدغه مند آق قلایی نوشت :                                         آقای لطیف ایزدی ، بابت دریافت مجوز ماهنامه ترکمن دیار به مسئولیت حضرتعالی خیلی خیلی خوشحال شدم . با توجه به شخصیت والای فرهنگی و آشنا بودن به سجایای اخلاقی جنابعالی از خداوند منان آرزوی موفقیت تان را دارم .

اطمینان قلبی دارم که تمام تجربه های خود را بکار خواهید بست. شاد و سلامت باشید. خداوند شما را برای همیشه برای مردم صحرا  پایدار نگه بدارد.

آنادردی عنصری سردبیر فصلنامه ترکمن‌نامه نوشت :                                        جناب آقای عبدالطیف ایزدی مدیر مسئول ترکمن‌دیار .                                            با سلام. از دریافت خبر مسرت‌بخش صدور مجوز ماهنامه‌ی ترکمن‌ دیار بسیار شادمان شدم. این اقدام شایسته را خدمت حضرتعالی و جناب احمد مرادپور سردبیر معزز صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. این حرکت شما چراغ خانه‌ی مطبوعات ترکمن‌صحرا را روشن‌تر و پُرنورتر نگاه‌ خواهد داشت. امیدوارم با بهره‌گیری از تجارب فعالیت در رسانه‌ی مجازی اۆلکامیز، در جهت نورافشانی هرچه عمیق‌تر و گسترده‌تر و فراگیرترِ  چراغ آگاهی کوشا باشید. کار مطبوعاتی نیاز به پایداری ، شکیبایی ، سعه‌ی صدر و استقامت در مسیر آگاهی‌بخشی دارد. صمیمانه امید دارم که در این مسیرِ صعب مؤفق و مؤید باشید.

حمید نیک قوجق گوینده و حالی ظهری فعال اجتماعی گنبدی نوشتند :

فرهیخته گرامی جناب عبدالطیف ایزدی                                                          سالها تلاش مستمر و پویای جنابعالی در عرصه خبر و اطلاع رسانی و فرهنگی جای بسی تقدیر دارد.اکنون خبر  اخذ مجوز انتشار ماهنامه ((ترکمن دیار)) ما را نیز خوشحال کرد. این موفقیت را خدمت جنابعالی و کلیه دوستداران ادب، هنر و رسانه تبریک میگوییم.

رشید نافعی یکی از یاران اهل قلم و اندیشه نوشت :                                      سالام. موبارک بولسون. یول بولسون . بلکم نشریه صحرانگ یرینی توتایسون.

لطیف ایزدی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ترکمن دیار ، زایشی نو و تولًدی دیگر در خانواده نشریات و مطبوعات ؛

    بی تردید نشریات و مطبوعات نقش ارزنده ای در آگاهی و پیشرفت انسان ها از حوادث و مسائل روز جامعه دارند ، که مهمترین هدف خود را خدمت به بشر و بشریت می دانند.

    در عصر امروز که ” عصر ارتباطات ” نام گرفته ، یکی از ابزارهای مهم و موثری که می تواند در شکل گیری افکار عمومی، و زمینه سازی زیر ساختهای توسعه ای ایفای نقش نماید، رسانه ها بصورت عام ، و نشریات محلی می باشد.

    اینجانب به عنوان عضوی از جامعه فرهنگدوستان، به مناسبت کسب مجوز انتشار ماهنامه ” ترکمن دیار”، ضمن تبریک به صاحب امتیاز ومدیر مسئول نشریه جناب آقای ایزدی گرامی ، که همیشه دغدغه تعالی فرهنگ جامعه ترکمن را داشته، و همچنین سردبیر محترم جناب مرادپور عزیز ، حضور این نشریه را در جمع مطبوعات و نشریات کشور، به فال نیک گرفته ، امید که طلیعه ای روشن و گامی موثًر در جهت توسعه و پیشرفت فرهنگ و … جامعه گردد . آرزوی دوام و استقامت آن نشریه را، در این دوران پرتلاطم و مشقت بار مطبوعات و رسانه ها ، البته با رعایت موازین حرفه ای دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا