ورزشی

آرزوهای بلند پروازانه والیبال شهرداری گنبد با سقف های کوتاه

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: تصمیم دیرهنگام بعد از قرار گرفتن والیبال شهرداری گنبد در پله دوازدهم در پایان هفته هفدهم با چاشنی تغییر نام بر روی نیمکت دو باره این خطه والیبال خیز را نه از جهت فنی بلکه به لحاظ خبر ساز بودن سر زبانها انداخت. اما این تحول می‌تواند عاشقان والیبال را سیراب کند؟

قطعا آقای احد ارمشی اگر با ذهنیت سال ۹۷ پا به نیمکت گنبد گذاشته باشد خیلی قادر نخواهد بود که در نوع سیستم بازی و متحول کردن تفکر بازیکنان کار بزرگی را انجام بدهد.

با توجه به اینکه تیم گنبد در رده دوازدهم قرار دارد برای رسیدن به پلی آف که امسال آرزویی شده برای دست اندرکاران هیئت مدیره والیبال گنبد باید تیم دگرگون شده ای را تحویل مشتاقان خود قرار بدهد.می طلبد نماینده گنبد برای بازی‌های در پیش رو بی رحم بوده و هر بازی را به حکم فینال بازی کنند.

والیبال گنبد به تغییر افکار چه در سطح هیئت مدیره یا مربی نیاز دارد و الا نام‌ها یکی پس از دیگری می‌آیند و می‌روند نماینده گنبد در وضعیت فعلی چهار بُرد خانگی در مقابل تیمهایی  همچون مس رفسنجان. ایفا سرام اردکان. نیان الکترونیک خراسان و ش. ارومیه را داشته است.

همچنین گنبد در فصل جاری لیگ برتر سه باخت خانگی در برابر شهداب یزد. هراز آمل و راه یاب ملل مریوان را دارد. شهرداری گنبد با دو پیروزی خارج از خانه در مقابل گیتی پسند اصفهان و سایپا نشان داده که در نبردهای بیرونی آمار نگران کننده ای را از خود بر جای گذاشته است. در مقابل نیز نماینده گنبد با شکست بازی‌های خارج از خانه در برابر نماینده خراسان. هراز آمل. ش.ارومیه.پیکان تهران.فولاد سیرجان.پاس گرگان.هورسان رامسر.و شهداب یزد باعث شده تا اعضاء کار بلد هیئت مدیره والیبال گنبد به تغییر سر مربی آستین بالا بزنند.

اما خاکریز هجدهم مصاف شهرداری گنبد با هورسان رامسر که در مکان ششم جدول با ده بُرد قرار دارند را در پیش رو داریم.

گنبدیها در دور رفت بازی را در گیم پنجم در رامسر به حریف شمالی خود بازی را واگذار کرده بودند و اکنون انتقام شکست دور رفت را باید از شاگردان رحمان محمدی در سالن المپیک به تماشاگران هدیه نمایند.

دو تعقیب کننده مستقیم گنبد در جدول یعنی ش. ارومیه و نماینده مریوان بازی رو در رو را در ارومیه برگزار کرده و اینکه گنبد برای حداقل رسیدن به جایگاه یازدهم محکوم به پیروزی در برابر حریف خود می‌باشد.

هورسان رامسر تا پایان  هفته هفدهم ۸ بازی را به عنوان میهمان بازی کرده که در دو بازی خارج از خانه در مقابل هراز آمل  و ایفاسرام اردکان به پیروزی رسیده و در برابر تیم‌های نیان الکترونیک خراسان.ش.ارومیه.پیکان .سایپا.گیتی پسند  و پاس گرگان در خانه حریفان شکست را پذیرا شده است. امیدواریم نُهمین بازی خارج از خانه نیز با پیروزی گنبدیها به سرانجام برسد. یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا