ورزشی

آغاز تور آزاد والیبال ساحلی تایلند با بازیکنان گلستانی

پایگاه خبری اولکامیز – مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: تور آزاد والیبال ساحلی تایلند با حضور سه بازیکنان گلستانی از امروز (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می شود.

قاسمعلی برزمینی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تور آزاد والیبال ساحلی “سامیلا” در کشور تایلند از امروز آغاز می شود، اظهار کرد: تیم‌های ملی والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران با بازیکنان گلستانی به این مسابقات اعزام شدند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با تأکید بر اینکه نام “بهمن سالمی، آرش وکیلی و حامد میرزاعلی” از استان گلستان در جمع ملی پوشان قرار دارد، خاطر نشان کرد: بیست و یکمین دوره تور آزاد والیبال ساحلی سامیلا از امروز (۳۰ شهریور ۱۴۰۱) تا سوم مهر ماه در شهر سانخولای تایلند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با دو تیم به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور دارد، تصریح کرد: بهمن سالمی و آرش وکیلی به عنوان “تیم الف” و حامد میرزاعلی و علیرضا آقاجانی به عنوان “تیم ب” کار خود را در این رقابت ها آغاز خواهند کرد.

برزمینی زمان اعزام ملی پوشان گلستانی در کنار سایر ملی پوشان و کادر فنی به این رقابت ها را دوشنبه ۲۸ شهریور ماه عنوان کرد و افزود: این بازیکنان صبح روز گذشته (سه شنبه ۲۹ شهریور) به محل برگزاری این رقابت‌ها رسیدند.

وی در ادامه از کیفیت بالای رشته ورزشی والیبال در استان گلستان سخن گفت و توضیح داد: این رشته از شاخص ترین رشته های ورزشی در استان گلستان می باشد که تعداد کثیری از جوانان این خطه در قالب تیم های مختلف سالنی و ساحلی مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان کسب عناوین مختلف والیبالیست های گلستانی در مسابقات مختلف داخلی به خصوص لیگ های مختلف و رقابت های قهرمانی کشور را نقطه عطف پوشیدن لباس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد: در طول تابستان ۱۴۰۱ جایگاه های اول تا سوم والیبال ساحلی کشور در رده های سنی پایه که به میزبانی بابلسر در استان مازندران برگزار شد، به ساحلی بازان گلستان رسید. / ایسنا گلستان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا