اجتماعیفرهنگی

آیا بازنشستگان صبر ایوب دارند؟

پایگاه خبری اولکامیز – اکتای کارمند بازنشسته گلستانی و یکی از کاربران اولکامیز نوشت:

آیا ما بازنشستگان رانده از بهشت هستیم و یا فکر می کنند بازنشستگان چون سنی از ما گذشته عقل هجران داریم و کسی یاری گر مان نیست؟

آهای مردم، ما هم یک زمانی جوان بودیم و برای این آب و خاک و مردم زحمت کشیدیم. چون پیر گشتیم فکر می کنید یاتاقان سوزاندیم.

آری متوجه گشتیم بودن و یا نبودنمان فرقی به حال جامعه ندارد. همانطور که تعدادی از فرزندان مان که زمانی برای شان از جان مایه گذاشتیم دستمان را گرفته و به کنج خانه سالمندان انداختند و از خانه ای که خود برای شان ساختیم بیرونمان کردند.

حال مسئولین عزیز وفادار ما به خاطر اینکه افزایش حقوق ما که حق قانونی و شرعی ماست عنوان می کنند که افزایش حقوق بازنشستگان باعث ایجاد تورم و گرانی میشود. ای عزیز دل بابا وقتی مرغ از مرغداری ها ۱۷هزار تومان خریداری میشود و با هزینه حمل و نقل و دیگر کلا ۲۷هزار تومان میشود چرا بیش از دوبرابر به خورد مردم داده میشود؟ آیا گرانی و تورم ایجاد نمیشود؟

آخه نمیدانم چرا سازمان تامین اجتماعی که با واریزی ماهانه زمان جوانی ما ایجاد شده . چرا باید به خاطر افزایش حق ما مصوب دولت را نیاز داشته باشد چرا بهانه تراشی میکنند؟

چرا سازمان تامین اجتماعی پول سازمان را به دولت قرض دهد و نتواند بگیرد. چرا به ما پیر مردان و پیر زنان فشار می آورند؟ آیا این است قدر دانی از زحمات سی ساله ی ما؟!

می گویند و شنیده میشود که دو نفر از کارافتاده و پیر چه هزینه ای لازم دارند که حقوقشان اضافه شود. این کلمات را افرادی بکار می برند که از داشتن فرزند و نوه و نتیجه بی بهره بودند و از داشتن دوست و آشنا عاجز هستند ..

به این عزیزان مسئول، اینجانب به عنوان یکی از بازنشستگان ۶۵ ساله اعلام میکنم الان که دارم این کلمات و جملات را می نویسم نوه هایم دور و برم جمع شدند  و باگرمی هوا از بابا بزرگشان بستنی میخواهند و تعدادشان هفت تاست . پس این افزایش حقوق را زودتر واریز کنند تا هم بستنی برایشان بخرم و هم کتابی که در تعطیلات تابستان بخوانند.

از زحماتتون ممنون.  شاد و پیروز باشید.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا