ورزشی

آیا رحمان رئوفی می‌تواند روز یکشنبه دل هواداران دو آتیشه را خشنود کند؟

پایگاه خبری اولکامیز- شیرمحمد شیروانی:

اول: بعد از وقفه ای کوتاه یکشنبه هفته آینده هفتمین بازی لیگ برتر در سالن المپیک گنبد نبرد یاران     رئوفی و مس رفسنجان با هدایت محمد محمد کاظم از سر گرفته خواهد شد.

در طی شش دیدار قبلی نماینده گنبد با دو بُرد و چهار باخت در جایگاه دهم جدول قرار دارد و مس رفسنجان که تمامی دیدارهای خارج از خانه را واگذار کرده نیز با دو بُرد در مکان دوازدهم جدول قرار گرفته است.

تمرینات شهرداری که با قدم نو رسیده فرزند سر مربی تیم دنبال می‌شود، با مصدومیت یار سرعتی متین تکاور از ناحیه انگشتان دست همراه شد.

این تمرینات تقریبا به سبک‌های قبلی با کمترین شدت هیجان دنبال می‌شود. کمک مربی تیم که بعد باخت شرمسارانه والیبال شهرداری در مقابل پاس گرگان عوض آسیب شناسی و پیدا نمودن نقاط ضعف و قوت تیم، راهی والیبال ساحلی شده بود نیز در تمرینات حضور داشت.

هفته ششم لیگ برتر نماینده والیبال گنبد با، باخت در شهرآورد گلستان در گرگان از لحاظ روحی در وضعیت بدی قرار داشت و به دنبال آن، پس لرزه های ۴ باخت نیز استیضاح سر مربی تیم از سوی شورا شهر گنبد به دنبال داشت، اکنون آیا می‌تواند روز یکشنبه دل هواداران دو آتیشه را خشنود کند؟

بهتر است دوستان تعارف و رفیق بازی را کنار گذاشته و در صورت وجود مربیان کار کُشته ای همچون احد ارمشی، مجید آزمون و حسین زاد قلی دوجی(مربی تیم ملی نوجوانان) چرا دنبال نفرات دیگری می‌روند جای تعجب دارد. نکته آخر اینکه با تمرینات علی اصغری تیم را نمی‌توان متحول کرد.

دوم: انتخاب مربی تیم جوانان والیبال شهرداری، در نوع خود جالب است. اعضاء محترم هیئت مدیره والیبال شهرداری رزومه و نحوه چیدمان این مربی را برای مردم توضیح دهند و اگر امکانش باشه قرار داد این مربی را از جیب خود بپردازند نه از کیسه مردم.

* تیتر از اولکامیز است

WWW.ULKAMIZ.IR


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا