ورزشی

انتخاب مربی والیبال شهرداری در نیم فصل دوم بر سر دو راهی

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: چند روزی می‌شود تماس با رئیس شورا و آقای ناصری داستان مفصلی را بر خود گرفته نه به تماس بنده پاسخ داده می‌شود ونه برنامه ای در نیم فصل ارائه داده شده.

اما جهت توجه افکار عمومی به دو عزبز بیان میدارم که تماسم همیشه برای والیبال بوده البته ملالی نیست، این روزها هم می‌گذرد و صندلی‌ها دوستان وفاداری نبودند.

البته آقای ناصری در کانون بدمینتون رها شده و آقای رئیس شورا که انگار همه کارهای عمرانی شهر در گُل و بلبل بوده، خود را به مسابقات جوانان رسانده. حالا بر ما پوشیده است که از دست آقای عباسی برای والیبال جوانان چه ایده ای بیرون می‌تراود.

اما تغییر مربی، یا ادامه راه با عبدا… آذر، و یا استفاده از مربی بومی یا غیر بومی، چالش بزرگ تصمیمات عضو شورا یا هیئت مدیره والیبال بوده است. مشکل بیمار گونه تیم شهرداری قطعا با تقویت در پست های سرعت،و دریافت قدرتی هم چنین پشت خط باید حل شود.

ادامه راه با فرمان و دنده عبدا… آذر طبق گفته خود ایشان که تمایلی به سر مربیگری ندارد نیز ممکن نمی‌باشد. در وضعیت حال حاضر با توجه به حفره بدی که در تیم والیبال گنبد رخنه نموده مربی ششدانگ غیر بومی را سراغ نداریم که تیم ته جدولی و بحران زده را تحویل بگیرد و فرشته نجات والیبال شهرداری شود.

با توجه به اتحاد، همدلی و همبستگی بزرگان والیبال شهرمان در نشست شب گذشته، از تصمیم گیرندگان در والیبال گنبد تقاضا می‌شود که ادامه هدایت مربیگری تیم را به این شایستگان سپرده تا والیبال بیشتر از این مضحکه عام و خاص نشود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا