ورزشی

با مصاحبه رئیس فدراسیون والیبال مبنی بر ۱۶ تیم شدن لیگ برتر

فلسفه تیم های سقوط کننده در جدول لوث شد

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز – شیرمحمد شیروانی : حتی صحبتهای نادر انصاری که بر ۱۲ تیمی شدن لیگ طبق آئین نامه کمیته رویداد ها تاکید داشت مانع از آن نشد که جدول مسابقات طبق آئین نامه به راه خود ادامه بدهد.

سال قبل ، لیگ برتر با ۱۴ تیم به کار خود ادامه داد و با قهرمانی سیرجان به خط پایان رسید اگر نگاه عادلانه ای به کیفیت مسابقات و لیگ داشته باشیم در خوشبینانه ترین حالت ۱۰ تیم باشاخص های بالا و بازیهایی در شان و جایگاه لیگ برتر ،والیبال بازی کردند.

حالا فدراسیون چُرتکه بدست خواهان افزایش تیمهای لیگ برتری به ۱۶ و حتی طبق شنیده ها به ۱۸ تیم نیز می باشد.از هر باشگاهی ۱۵۰ میلیون و اخذ درصدی از قرار داد بازیکنان را نیز به اندوخته‌های فدراسیون والیبال اضافه کنید ، به گمان خیلی هم برای فدراسیون نشینان بد نمیگذرد.

یکی به این عقل ناقص ما جواب بدهد در صورت ۱۶ تیمی شدن برای هر پست تعداد زیادی بازیکن لازم است بطور مثال ۹۰ بازیکن سرعتی،۱۶ پاسور، ۹۰ بازیکن قدرتی ۱۶ بازیکن پشت خط برای کلیه ۱۶ تیم لازم است.آیا همین قدر بازیکن با کیفیت در کشورمان پیدا میشود؟

ایپزد دوم: صحبت های در گوشی حاکی از آن است که چند تیم لیگ برتری که از اوایل فروردین شروع به یارگیری کردند ، بعضا قرار دادها ی چرب و آبدار را با ستارگان خود بستند.

نبود اتحادیه باشگاه ها و کمترین نظارت از سوی فدراسیون باعث جهش نجومی برخی قرار دادها شده است.افز ایش بی رویه و بدون حساب و کتاب باعث رنجش بخش خصوصی که برای کمک به ورزش و جوانان ورود کرده اند شده و چه بسا با این سیاست های بی رحمانه زمینه فرار این عزیزان از فضای ورزش نشویم .

امیدواریم قرار دادها با کفه کیفیت و اخلاق وزن شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا