ورزشی

برد شیرین برای گنبدی ها

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک: هفته چهارم مسابقات سوپر لیگ والیبال باشگاه های کشور عصر دیروز برگزار گردید. در مهمترین مسابقات این هفته تیم والیبال شهرداری گنبد مهمان چادر ملو اردکان بود.

رحمان رئوفی تیم خود را با ترکیب فرهاد قائمی ، متین تکاور ، یونس قلیچ نیازی ، امید سقلی ، ابراهیم بزمونه ، علیپور و رامین مختومی ( لیبرو) روانه میدان کرد. گیم اول بازی چادرملو توانست به لطف تماشاگرانش پیروز شود ولی در ۳ گیم بعد و با اضافه شدن یاسین کم به جای علیپور تیم شهرداری گنبد با یک بازی حساب شده و منسجم برنده میدان شود.

اما حاشیه عجیب این دیدار در گیم سوم اتفاق افتاد عابدزاده داور  میدان در امتیاز ۳۱ بر ۲۹  جای که ذخیره های گنبد به خیال پایان بازی در این گیم نیمکت خود را تعویض کردند. داور  رای خود را با نظر کمک خود برگرداند و  بعد از ۵ دقیقه  وقفه در بازی و اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی گنبد در ادامه حق به حقدار رسید و گنبد گیم را به سود خود به پایان رساند.

پدیده های تیم گنبد در این هفته قطعا سقلی و یاسین کم بودند که بازی درخشان به نمایش گذاشتند. بزمونه پاسور تیم هم روز به روز بهتر و بهتر می شود. گنبدیها با این برد ۶ پله در جدول صعود کردند و به رده هفتم آمدند. دیدار بعدی شهرداری گنبد روز یکشنبه در سالن المپیک گنبد در مقابل سایپا تهران خواهد بود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا