ورزشی

بیرق والیبال گنبد برافراشته شد + تصاویر

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: قبل از شروع مطلب میخواهم شکر گزاری خالصانه ای، از خدای حق بابت اینکه، انسان با شخصیتی همانند فرهاد قائمی را آفرید داشته باشم.

این پسر رعنا، خوش فکر و شایسته، در حقیقت موهبتی میباشد برای والیبال کشور که گنجینه ای از کلکسیونها و تجارب بین المللی والیبال را در ویترین خود داشته و هم اکنون ترکمن صحرا، ظرفیت آن را دارد که بهترین بهره را از این بازیکن خلاق بگیرد.

اما بازی هفته پانزدهم نبرد تیم جنگنده و جوان هورسان رامسر که طبقات فوقانی جدول را تصاحب کرده در برابر شهرداری گنبد رقم خورد. این هفته گنبد در دیداری تاکتیکی برای اولین بار بازی را سه گیمه و بدون واگذاری گیمی به حریف آغاز نمود.

والیبالی گنبدی که سکان هدایت را در نیم فصل، به مرد خشک و دیسیپلین زده ای سپرده که همانند استاد خود(زنده یاد نوری آزمون) دوست ندارد نکته ای از چشم او پنهان بماند. جنگندگی، حمایت از مهاجم و حمایت از دفاع و تمرینات پر فشار، هم چنین پوشش تمام فضای زمین بارزترین مشخصه اصلی حبیب کوزه لی میباشد.

اما نکته باریکتر از مو اینکه شخصیت تیمی والیبال گنبد به نقطه اوج خود رسیده است. در کنار حبیب کوزه لی، مرد آرام، پُر تجربه و با هوش والیبال، احد ارمشی قرار دارد که در واقع می‌توان عصای دست تیم نیز او را نامید.وقتی تیم ساختار و شخصیت تیمی را درست پیاده کند همان می‌شود که در شش نقطه والیبال همه ستاره می‌شوند.

البته لازم به ذکر که بازیکنان گنبد هنوز باید بدنبال برداشتن خاکریز های بعدی باشند. در اوایل راه نیم فصل دوم هستیم، هنوز باید خیلی جنگید تا به آمال و آرزوهای والیبالی دست پیدا کنیم بنابراین از لاک این پیروزی بیرون آمده و آماده برای نبردهای بعدی باشیم.این بازی دیگر تمام شد و ذهنیت ها سوق داده شود برای پیروزی در مقابل نماینده ارومیه. نقش بی بدیل پاسور شایسته، ابراهیم بزمونه در تقسیم توپ ها را نباید نادیده گرفت که ورق را به سمت گنبدی‌ها برگرداند. از شهردار و اعضاء شورا شهر بابت اینکه قبل از بازی درصدی از قرار داد بازیکنان را پرداخت نموده اند نیز باید دست مریزاد بگوییم وفاق، یکدلی و یکرنکی در کلیه پلانهای شهر، آسمان گنبد را جلا بخشیده است.

یاوران همیشگی والیبال، هواداران پر تلاش که در کنار بازیکنان گام به گام از جان مایه گذاشته و حنجره های خود را به والیبال هدیه نموده، و در این بین، شاید قلم نتواند حق این عزیزان را ادا کند، ولی بنده به نوبه خود دست تمامی این بزرگواران را میفشارم، نیز باید خدا قوت گفت.

نهایت سپاس و قدردانی را داریم از مرد خستگی ناپذیر والیبال مان، حاج نور قلی نیازی که در همه حال پشتیبان والیبال میباشد و در این راه مسیر طولانی را طی نموده است. .از بزرگ والیبال، حبیب کوزه لی می‌خواهیم، ماهان امانی از پاسورها ی شایسته و آینده دار والیبال را تولدی دوباره ببخشد تا ترکمن صحرا در این پست برای سالهای متمادی، دغدغه ای نداشته باشد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا