ورزشی

تنور داغ مسابقات جام رمضان والیبال در ترکمن صحرا

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی، خبرنگار: وقتی صحنه های ناب و الیبال جام رمضان که این شب ها شتاب بیشتری در بندر ترکمن و گمیشان با انبوهی از استعدادها در پاسی از شب همراه با عاشقان این رشته مشاهده میکنیم بر این باور اعتقاد داریم که کیلومتر شمار نفس منطقه ترکمن صحرا با والیبال عجین گردیده.

این امر قابل کتمان نیست که در صورت نگاه ویژه فدراسیون به این مناطق والیبال خیز می‌توان سر چشمه زلال والیبال را بر پیکره والیبال جاری ساخت.

اما مسابقات والیبال جام رمضان بندر ترکمن با شرکت ۱۲ تیم موبایل عرفان گمیشان. الپته بهشهر. آکادمی آزاد بهشهر یعقوبی. بازار بزرگ مجتمع عطایی. صنایع چوب آل هوز آق قلا. والیبال قبیله.  فروشگاه صفا توماج. مجتمع ساختمانی مهیا. کانون دردی محمد کمی. گلخانه خواجه. کانون امین کلته و طبرستان قائمشهر با جایزه  ۸۵میلیون تومانی در سالن قدیمی امام رضا با همت و تلاش ستودنی هیئت والیبال این شهر با مردانی نیکی چون شاپور کتوک (رئیس هیئت. والیبال) قیوم بزمجو  به عنوان دبیر هیئت که در عصر بازیگری خود(لیبرو) در نئوپان گنبد از لیبرو های ارزشمند کشور محسوب می‌شد و مرد آرمان گرای ورزش ترکمن صحرا رامین گری با اصالت گنبدی و البته چرخه او در بندر ترکمن میباشد که گزارشگری در حوزه سوار کاری و والیبال ید طولانی دارد دنبال می‌شود.

از بازیکنان نام آور لیگ برتری شرکت کننده در این مسابقات شبانگاهی می‌توان ملا عباسی. یونس قلیچ نیازی (نیشیدا والیبال) رضا محبی. حمید محمد آلق. ادریس دانشفر. آرمان صالحی. ماهان امانی. متین تکاور و بزمونه یاد کرد. مسابقات جام رمضان بندر ترکمن وارد مرحله یک چهارم نهایی شده است.

گمیشان شهر عاشقان والیبال و زادگاه یونس قلیچ نیازی، منطقه ترکمن نشین که ظرفیت و پتانسیل فراوانی در ورزش دارد ولی به سبب مظلومیت و محرومیت  از لحاظ سخت افزاری سخت در عذاب است. این شهر والیبالی نیز با راه اندازی والیبال جام رمضان همراه با جایزه ۵۰میلیون تومانی با شرکت ۴ تیم و ورود بازیکنان مطرح. و کشاندن هواداران  بیشمار تا نصفه های شب در سالن این شهر مسابقات دنبال می‌شود.

آق قلا دیار عزیزان و شهیدان والیبال غیاث الدین صحنه. خوش گلدی صحنه و بازیکن پیکان تهران جوان رعنا یعنی یلمه این بار با ورود ابراهیم سن سبلی و جایزه ۱۱۰ میلیون تومانی با شرکت ۱۲ تیم شب سه‌شنبه کار خود را شروع خواهند کرد. بازیکنان نامی لیگ برتری در سالن آق قلا نیز مقابل حریفان خود صف آرایی خواهند کرد.

گنبد کاووس نیز در سالن المپیک با همت هیئت والیبال این شهر با جایزه ۳۰ میلیون تومان در سالن المپیک با شرکت ۱۱ تیم در رده جوانان والیبال  رمضان را پیگیری خواهند نمود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا