ورزشی

نقدی بر انتخاب مربی غیر بومی برای والیبال گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک: والیبال برای ترکمن صحرا از نان شب هم واجب است. عاشقان والیبال در جای جای ترکمن صحرا تشنه برد هستند ولی متاسفانه امسال نتایج کسب شده توسط تیم والیبال شهرداری گنبد مایوس کننده و خفت بار بود.

رحمان رئوفی هر چند اشتباهاتی در یارگیری داشت ولی شانس هم اصلا با او یار نبود و طلسم گونه موقتا بیرون گود باید بنشیند تا یاد بگیرد  عدم تعامل با بزرگان والیبال و رسانه باعث سقوط در والیبال گنبد می شود.

حالا در نیم فصل،  شورا به تکاپو افتاده تا یک مربی غیر بومی را بر صندلی لرزان نیمکت شهرداری گنبد بنشاند تا مسیر نابودی والیبال ترکمن صحرا را هموار تر کند.

آوردن مربی غیر بومی درجه ۳ یعنی نابودی والیبال، یعنی توهین به ۴۰ سال قدمت والیبال ترکمن صحرا ، نابودی پایتخت والیبال صحرا هنر نیست بلکه باید راه را درست و صحیح پیمود.

هم اندیشی و استفاده از بزرگان والیبال گنبد باید در سرلوحه کار شورا قرار بگیرد. شاید شورایان والیبالی نباشند ولی حتما باید تصمیمات مهم را بزرگان والیبال بگیرند.

خوشبختانه شب گذشته بزرگان با هم جمع شدند و اعلام آمادگی کامل کردند که به والیبال گنبد خدمت کنند تا تیم از این وضعیت بحرانی خارج شود.

  بای محمد دوجی ، حبیب کوزه لی ، طاهر آزمون و احد ارمشی مستقیما از طریق فضای مجازی اعلام نمودند که برای نجات والیبال گنبد تصمیم صحیح باید سرلوحه کار شورایان باشد .

سخنان اسطوره ها یک پیام شفاف برای شورا داشت. استفاده از مربی بومی ، تغییر ساختار مدیریتی تیم و استفاده از تفکر بزرگان والیبال.

خلیل آزمون و حاج آقا نیازی هم با این تفکر همراه شده و خواستار تصمیم صحیح توسط شورای شهر گنبد شدند.

آیا تقابل شورایان با بزرگان والیبال گنبد امروز تشدید خواهد شد تا والیبال گنبد به فنا برود و یا شورایان سر عقل خواهند آمد تا با همراهی با بزرگان والیبال ، والیبال گنبد را از این باتلاق پر خطر نجات دهند.

پس منتظر بایستید. بعد از نشست شورا هم چیز مشخص خواهد شد. 

به امید نجات والیبال ترکمن صحرا

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بعد از کش وقوس هافراوان وجنجال آمدن ساسان خداپرست به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد وحواشی آن وحرف وحدیث های مختلف جامعه والیبال گنبد در برگرفت اما با برگزاری جلسات مختلف در فرمانداری ورایزنهای مختلف وسرانجام امروز پیشکسوتان والیبال دورهم جمع می شوند تا در مورد انتخاب سرمربی بومی نظر دهند این کار شائبه دخالت دست های نامرئی در انتخاب مربی را بر طرف خواهد کرد چیدمان این پیشکسوتان طوری است که اگر نظر اکثریت غالب شود انتخاب مربی به شایستگی انجام خواهد گرفت در این جا لازم است از حمایت نماینده شهرستان جناب اقای امان قلیچ شادمهر ازتعیین سرمربی بومی توسط ایشان، وتصمیمات منطقی فرماندار این حاشیه بزرگ بالاخره جمع خواهد شد .وهر خروجی ورای این اعضائ قطعا به سود والیبال گنبد خواهد بود . چون در طول چند روز گذشته واکنش های مردم در قبال این موضوع بسیار حساسیت برانگیز بوده است . به امید روزهای روشن برای والیبال گنبد
    عبدالجلیل امانی نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا