فرهنگی

گزارش جشنواره موسیقی صلح برای همه

موج شادی و سرور در تالار ارشاد گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – حاج آنه محمد مارامایی عضو شورای نویسندگان سایت اولکامیز نوشت :

روز یکشنبه ۲۳ آبانماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه جهت شرکت در جشنواره صلح برای همه با شور و شوق فراوان به سالن ارشاد اسلامی گنبد رسیدم . وقتی وارد سالن شدم صدای دوتار و گیتار وووو مرا به وجد آورد.

جهت استفاده بهتر از این فرصت طلایی در صف اول مراسم نشستم . دقیقا نزدیک آقای دکتر حشمدار ،  آقای شجاعی و آقای موسوی شهردار گنبد ووووو جمعیت زیادی در سالن حضور داشتند و با عشق و علاقه زیاد که در کف زدن ها و سوت زدن ها آنها مشاهده می شد به مراسم دقیق نگاه می کردند و لذت می بردند .

واقعا هم حق داشتند چون نزدیک دو سال یود که مردم بخاطر بیماری منحوس کرونا اجازه شرکت در چنین مراسمات را نداشتند .

در این مراسم شخصیت های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی از سراسر استان گلستان شرکت کرده بودند . هنرمندان زیادی از شهرهای استان گلستان چون گنبد و مراوه تپه و آق قلا و بندر ترکمن ووووو که اکثرا از هنرمندان گنبد آن هم بخاطر میزبان بودن آنها بود..

این مراسم تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه طول کشید . در این مراسم دکتر حشمدار سخنرانی نمودند که با تشویق زیاد تماشاگران همراه بود .

برنامه هایی چون اهدای تقدیر نامه به مهمانان  و هنرمندان و اهدای ویژه نامه ترکمن صحرای ما به همه حاضرین ووووو برگزار گردید .

واقعا مراسم باشکوهی بود و بایدکه به برگزارکنندگان این مراسم که به قول آقای سقالی از ساعت ۸و۳۰ دقیقه صبح در این سالن حضور داشتند و سالن را آماده و تزئین کرده بودند.

در اواسط برنام حدودا ساعت ۱۸ مجری برنامه با صدای بسیار خوبش به مهمانان ویژه اجازه رخصت دادند تا زیاد از حد مزاحم کار آنها نباشند.گرچه اعلام فرمودند که مراسم چند ساعت دیگر ادامه دارند و تماشاگران می توانند از مراسم لذت کافی ببرند و اینچنین هم شد .

مردم پس از ترک سالن توسط مهمانان با عشق و علاقه زیاد تا آخرین لحظات مراسم شرکت نمودند که واقعا هنرمندان نوازنده وخواننده وووووو با مهارت تمام مراسمات خود را اجرا کردند.

در جمع حاضرین افراد خاصی بودند که مجری برنامه با نام بردن آنها از تماشاگران خواستند که انها را تشویق کنند. فیلم برداران و عکاسان با هنر خاص خودشان فیلم و عکس های زیادی از حاضرین در سالن گرفتند که نشانگر اهمیت این مراسم بود و مجری برنامه اعلام کردند که فیلم ها و عکس های این مراسم در کل جهان در کانال ها و سایت های مختلف قرار داده خوهد شد.

خلاصه مراسم در ساعت ۱۹ و۳۰ تمام گردید و مردم شهر واستان ما واقعا یکروز باشکوهی داشتند .

بنده هم حس کردم که اجرای اینچنین جشن هایی آن هم با نام صلح برای همه چقدر ضروری است و چقدر مردم را شاداب می نماید.

به امید روزی که صلح در میان بشریت گسترش پیدا کند و جنگ این کلمه منفور که باعث نابودی انسانها وویرانی شهرها وووو می شود .

جنگ در جامعه جهانی بخصوص کشور عزیزمان رخ ندهد و ملت ها بتوانند در فضای صلح و شادی به زندگی خویش ادامه دهند تا هنرمندان و شاعران وووووو هم بتوانند هنر خود را نشان دهند و باعث شادی وشادابی مردم خسته ازجنگ و بیماری ووووو شوند .

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا