ورزشی

گفتگوی خبرنگار اولکامیز با ‍ حبیب کوزه لی  

همه باید از تیم شهر حمایت کنند

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک، خبرنگار : بدون شک حبیب کوزه لی یکی از بزرگ‌ترین والیبالیست های ایران بوده و قطعا اسطوره والیبال ترکمن صحرا می باشد. عروسی یکی از دوستان بهانه ای شد تا به مجموعه گردشگری پایدار برویم و دیداری تازه کنیم با حبیب خان کوزه لی، او که مثل همیشه دغدغه والیبال گنبد را دارد دوباره از والیبال گفت و البته یک مصاحبه مختصر که به قرار زیر است:

آقای کوزه لی رحمان رئوفی و نیمکت تیم شهرداری گنبد را چگونه می بینید؟

امسال مسئولین شورا و شهرداری گنبد ، آقای رحمان رئوفی یکی از مربیان جوان ترکمن صحرا را به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد انتخاب کردند که البته از نظر من انتخاب درستی بوده است. کمک مربیان رئوفی هم مربیان جوان و آینده داری هستند که با همدلی ترکیب خوبی را در نیمکت تیم گنبد به وجود آوردند.

 

در ۲ بازی اول تیم شهرداری گنبد نتیجه را واگذار کرد نظر شما در این مورد چیست ؟

خوب خودتان که می‌دانید تیم والیبال گنبد با جسارت رحمان یک پوست اندازی خوبی انجام داد و  با جذب بازیکنان جوان و نوجوان به فکر آینده سازی و معرفی بازیکنان جوان به سطح اول والیبال ایران می باشد. متاسفانه در شروع بازی های سوپر لیگ سلیم چپرلی بازیکن برجسته تیم که یکی از وزنه های سنگین تیم بود بنا به دلایل سربازی از تیم ناخواسته جدا شد که ضربه فوق العاده سنگینی به تیم وارد کرد قطعا شوک جدایی چپرلی در چند بازی آینده هم خود را نشان خواهد داد ولی در کل من به این تیم امیدوارم به خصوص جوانان جویای نام در کنار رحمان رئوفی قطعا جایگزین مطمئنی برای سلیم خواهند شد. البته یادمان نرود اگر دو بازی اول تیم شهرداری گنبد در سالن المپیک گنبد برگزار می‌شد به طور قطع و یقین گنبد پیروز میدان میشد. این تیم به نظر من  قطعا جز ۸ تیم برتر لیگ برتر ایران خواهد شد.

 

نقش فرهاد قائمی را در تیم چگونه می ببنید ؟

فرهاد یکی از بهترین بازیکنان والیبال ایران می باشد که با کوله باری از تجربه نقش پر رنگی در تیم ارائه می دهد. او به راحتی تیم را در داخل زمین جمع می کند و تجربیات خود را به بازیکنان جوان انتقال می دهد. بازیکنان جوان همچون کم ، علاقی، سقلی ، سارلی و دیگر جوانان باید قدر فرهاد و میکائیل  را بدانند .

 

با رفتن چپرلی آیا تیم به دنبال جذب بازیکن جایگزین برود ؟

من با گرفتن بازیکن جدید در پست دریافت کننده قدرتی مخالفم ، چون نیازی نیست کلی پول به بازیکن پا به سن گذاشته غیر بومی بدهیم و هیچ کارایی برای تیم نداشته باشد. در ضمن بازیکنان جوان حال حاضر تیم قطعا به زودی جای سلیم را خواهند گرفت و چه بسا شاید بهتر از سلیم هم در تیم خودنمایی کنند.

 

چه سخنی با هواداران تیم دارید؟

این تیم ، تیم شهر مان است باید همه از تیم ،کادر فنی و تک تک بازیکنان حمایت کنیم. من شخصا از رحمان رئوفی و کادر فنی یک دست او حمایت کامل می کنم.

من به این جوانان ایمان دارم که آینده والیبال گنبد را خواهند ساخت و در پایان هم می خواهم همه هواداران پشت این تیم باشند که قطعا حمایت و پشتیبانی هواداران موجب خواهد شد که گنبد به جایگاه واقعی خود در والیبال ایران برسد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا