فرهنگی

خانه مطبوعات گلستان؛ فرافکنی بجای پاسخگویی و شفاف‌سازی!

پایگاه خبری احمد راییجی: پس از عملکرد غیرشفاف و تبعیض آمیز خانه مطبوعات گلستان در توزیع هدیه استاندار گلستان به مناسبت روز خبرنگار و نگرانی اکثریت اهالی رسانه استان از این رفتار، سایت گلستان ما که مدیرمسئول آن رییس هیات مدیره خانه مطبوعات هم هست در مطلبی آشفته با آسمان ریسمان کردن نوشت:

«به قول شهید همت هر جا دیدی توپخانه دشمن به اونجا شلیک کرد اونجا جبهه خودی است.

مشخص شد فرق میکنه خانه مطبوعات انقلابی با غیر انقلابی

سناریو تکراری

تیم کوچک چندنفره تخریب دولت اینبار علیه خانه مستقل مطبوعات در استان خودزنی مشهوده، هم از سوی برخی نیروهای دولتی و هم اعضا خانه مطبوعات مواظب توپخانه دشمن باشید دارن ماهی میگیرن»

آقا اینهمه به در و دیوار زدن نداره، مسأله خیلی شفافه، استاندار صد میلیون تومان داده که به همه خبرنگاران استان به نسبت عادلانه هدیه داده شود. روابط عمومی استانداری گلستان هم اعلام کرده این هدیه متعلق به همه خبرنگاران استان است نه فقط اعضای خانه مطبوعات!

اکنون که رسوایی ببار اومده بجای پاسخگویی و شفاف‌سازی به پرت و پلاگویی افتادند؛ استانداری که پول داده از نحوه توزیع هدایا شاکی است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم ناراضی است.

این مسآئل چه ارتباطی به دشمن دارد، چرا از خون شهدای عزیز برای این امور پیش و پا افتاده هزینه می‌کنید. این رسوایی و بی عدالتی فقط با پاسخگویی و شفافیت حل میشه نه دشمن خواندن منتقدان!

آیا استانداری گلستان و اداره کل ارشاد دولت انقلابی شما که از این رفتار خانه مطبوعات ناراضی هستند، سرباز دشمن هستند؟!

وقتی دست شان رو شده و حتی استانداری همسو با آنان تخلف شأن را گردن نمی گیرد چاره‌ای ندارند که بگویند کار دشمن است. 

برادران این شیوه خیلی قدیمی و نخ نما شده و دیگر به طنز تبدیل شده، شما که حد و اندازه تان کارت هدیه پونصد هزار تومانی است از ارزشهای بزرگ این مردم حرف نزنید لطفا!!!

این کار شما خلاف امانتداری بوده و شما هدیه استاندار را که از بیت المال بوده را غیر عادلانه توزیع کردید. کدام شهید و کدام ارزشهای انقلابی از این شیوه دفاع می‌کنند.

واقعا خودتان به خودتان نمی خندید که بخاطر چند تا کارت هدیه همکاران خود را دشمن می‌خوانید!!

آقایون نترسید، یک بار هم شده راستگو باشید و شفاف سازی کنید، یک بار هم شده صداقت و راستی را امتحان کنید قطعا بازنده نخواهید شد./ کانال گرگان فردا

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا