ورزشی

خسته از این بد مرگی والیبال گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی : شکست یتیم است و پیروزی پدران زیادی دارد. پایان قصه پر از غصه والیبال گنبد هنوز به پایان راه نرسیده، خود را نشان داده، قصه والیبال گنبد با کامی از شهد عسل آغاز و هم اینک با تلخی قهوه به انتها رسیده، چرخ به گل نشسته والیبال، روح پژمرده و تراژدی غم انگیزی را در داستان سرزمین والیبال حکاکی کرده است.

خسته از آدمهایی که پول اولویت اول و آخرشان شده و والیبال گنبد شده سفره ای برای رزق و روزی.

زمانی اسطوره والیبال کشور آقای نوری همتی میگفت که بنده سه بر هیچ به والیبال باخته ام، اما در زمان فعلی با اتفاقات ناخوشایند در والیبال گنبد به صراحت می‌گویم که جامعه والیبال سه بر هیچ به والیبال باخته اند.

این عزیزان بهترین عصر جوانی خود را بابت غرور و خوشحالی مردمان سرزمین والیبال فدا نمودند، حالا جایی در تصمیم گیری های والیبال آن هم در شهر و پولی که صاحبان آن همین مردم هستند ندارند.

آخه مصیبت های طوفان را فقط دریا رفته ها می‌دانند. وقتی فرمان، و مسئولیت اطاق فکر والیبال به تفکرات کوچک سپرده می‌شود، باید شاهد حقارت والیبال شهرمان باشیم.

در عصری که اسطوره ها، و طلایه داران والیبال کشورمان، به گوشه رینگ هدایت شده اند، هم اکنون نه مربی می‌خواهد این صندلی را ترک کند و نه هیئت مدیره که برنامه ای برای برون رفت از وضعیت فعلی والیبال ارائه نماید.

ولی آنچه ازسهم والیبال برای مردمان سرزمینم در پایتخت والیبال قسمت شده، بغض های گرفته، و اشک ریزان مردمی بوده که در صبوری و سخت کوشی و بی ریایی، شهره جهان است میباشد. هواداری که از سر والیبال فقط دنیای غرور می‌خواهد و دیگر هیچ.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا