ورزشی

خلیل آرمون برگ زرین والیبال صحرا

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- شیرمحمد شیروانی : شاعر میگوید : بزرگش نخوانند اهل خِرد / که نام بزرگان به زشتی بّرد… اول اردیبهشت مصادف شد با استعفای رئیس هیئت والیبال گنبد.خلیل آزمون پیشکسوتی که برگ زرین والیبال گنبد است.

همواره در محافل والیبالی به نیکی از او یاد میشود.جوانی و عمر خود را برای پویایی و شادابی مردم ترکمن صحرا باهنرنمائیهای با شکوه خود در میادین والیبال هزینه کرد.در بزرگی خلیل شکی نیست.

او باید با صبورتر از این باشد که تصمیمات عجولانه را بگیرد چون خلیل یکی از مهره های کلیدی والیبال صحرا است. آزمون نمی تواند تصمیم غیر کارشناسی بگیرد او متعلق به مردمی است که سزاوارانه حامی تفکرات او بوده اند.

رنجش رئیس هیئت والیبال از شورا شهر گنبد شاید هنوز وقتش نباشد، از سال ۹۸ تا بدین سال شورا تصمیم گرفت که خود برای تعیین مربی دست بکار شود.

قطعا فعالیت جزیده در طول ۲ سال مربیگری در گنبد ، انتخاب شورا شهر بوده است.در چند روز اخیر نیز از صفر تا صد والیبال مشخص بود که برای تعیین سر مربی شورا شهر گنبد تصمیم میگیرند ولی این استعفا بعداز انتخاب سر مربی بی انصافی است .

همان گونه که مربیان با طرز عقاید متفاوت لباس مقدس مربیگری گنبد را بر تن کردند و خیلی ها برای خدمت و جهش والیبال گنبد از جان مایه گذاشتند ولی والیبال ترکمن صحرا ماندنی است و جاویدان.

بگذاریم آقای طاهر قره داشلی که یکی از کار بلدان عرصه مربیگری می باشد را حمایت کرده تا والیبال آسیب نبیند.البته انتقاد میتواند ارائه شود و باید والیبال گنبد آسیب شناسی شود ولی برای پیاده کردن برنامه های قره داشلی نیز در کنار او باشیم.بززگان، برای حمایت از والیبال گنبد بزرگی کنند. یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا