ورزشی

دانیال آق آتابای الماسی که در حُجره والیبال ترکمن صحرا صیقل داده شده

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی:  در مسابقات والیبال جام رمضان گنبد کاووس سالن المپیک در رده جوانان جوانی  ۱۹ ساله از تبار خاک پاک گلن اوجاها که می‌تواند به عنوان یکی از سر چشمه های زلال و استعداد ناب منطقه به موفقیت های والیبالی دست پیدا بکند.

دانیال آق آتابای در پُست سرعتی با آوراژ قدی ۲.۵سانتی میباشد. این بازیکن خوش اخلاق، که به مدت سه سال زیر نظر آقای کشمیری  به فعالیت های والیبالی می‌پردازد، با توجه به گام‌های بلند و پنجه های استوار بر بالای تور پتانسیل آن را دارد که به یکی از دفاع وسط های گارانتی شده در والیبال کشور مبدل بشود.

سرعت و ارتفاع بالای توپ بر روی تور در مواقع حمله و دفاع چشمگیر او از ویژگی های فوق العاده دانیال آق آتابای میباشد. در سال‌های آتی از نام این بازیکن بیشتر خواهیم شنید.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. استاد شیروانی سلام . حداقل من و شما می دانیم که این رمان اتش بدون دود را نادر ابراهیمی بدون ذکر مستندات تاریخی نوشته است و ماحصل جعلیات نامبرده که فرهنگ ترکمن و ترکمن صحرا را در معرض تعرض قرار داد و در رژیم شاهنشاهی با ساخت سریال ان , , حداقل دنیای خودش را اباد کرد . بعد از انقلاب هم که خودت بیشتر می دانی چه ها کرد برای … ضمنا خیابان هفدهم امیراباد تهران هم به نام این نویسنده بهداشتی نویس است که با ارشاد اسلامی و… مشکلی از نظر ممیزی اثار نداشته … نیک می دانید که گلن اوجا یک شخصیت جعلی است در رمان فوق … حال چرا اصرار دارید مرتب این اصطلاح را بکار ببرید والله اعلم بالصواب …تقاضا مندم اگر مستندی در این مورد دارید لطفا در همین کانال بارگذاری نمایید در غیر این صورت لطفا این شخصیت جعلی را فراموش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا