ورزشی

داور قلیچ رحمان را غلاف کرد

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک : هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال ایران ساعاتی پیش شروع شد. در اولین هفته مسابقات لیگ برتر والیبال تیم شهرداری گنبد مهمان تیم ایفا سرام اردکان بود. رحمان رئوفی سرمربی تیم شهرداری گنبد تیم را با ترکیب فرهاد قائمی ، میکائیل تاجر ، یاسین کم ، امید شمالی ، افشار ،علیپور و مختومی (لیبرو )روانه زمین کرد .تا در حضور تماشاگران پرشور اردکانی از تیم شهرداری گنبد اینچنین رونمایی کند.

در گیم اول مسابقه دو تیم بازی پایاپای ارائه دادند. تیم شهرداری گنبد به امتیاز ۲۴ رسید و در مقابل اردکان ۲۳ امتیاز کسب نمود. یک فرصت عالی برای میکائیل تاجر در حساس ترین امتیاز به دست آمد تا نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهرداری گنبد به اتمام برسد ولی تاجر فرصت را از دست داد تا ایفا سرام گیم اول را با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع خود به پایان برساند.

در گیم اول بازی سه بازیکن جوان و  تازه وارد تیم شهرداری گنبد ، یاسین کم ، امید شمالی و مختومی بیش از انتظار ظاهر شدند. تا نشان دهند جوانان بومی گنبدی سزاوار پوشیدن لباس تیم گنبد هستند. در گیم دوم  بازی میکائیل تاجر  کمی متزلزل نشان داد و چند اسپک میکائیل دفاع شد تا رئوفی مجبور شود یونس قلیچ نیازی را جایگزین میکائیل کند.

اسپکهای عالی یونس همچن قلیچ بر پیکره تیم اردکان برنده و تیز بود تا این گیم ، شهرداری گنبد ۲۵ بر ۲۰ برنده شود . گیم سوم دوباره ایفا سرام با درخشش پاسور خود ملا ابراهیمی خوب شروع کرد ایفا سرام با حمایت تماشاگران خود موفق شدند گیم سوم   ۲۵ بر ۲۲ گنبد را شکست دهد. در گیم چهارم جای که بازیکنان گنبد به خود آمده و تا  برد این گیم پیش رفتند اما داور با یک تصمیم عجیب  اسپک قلیچ را که با برخورد به دفاع بیرون رفته بود  امتیازش را به یکباره به تیم میزبان  تقدیم کرد تا راه اولین پیروزی ایفا سرام را هموار کند.

در نهایت گیم چهارم ایفا سرام ۳۰ بر ۲۸ پیروز شد تا اولین پیروزی خود را در حضور تماشاگرانش جشن بگیرد. تیم رحمان و جوانانش امیدوارانه نمایش تقریبا قابل قبولی را ارائه دادند ولی آن طور که نمایان بود پاسور های تیم پاشنه آشیل تیم در ادامه رقابت‌ها خواهد بود. رحمان رئوفی قطعا باید فکر اساسی برای پست پاسور بکند تا بتواند در ادامه مسابقات گنبد را به جایگاه واقعی خود برساند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا