ورزشی

در باره مطلب انتقادی آقای طاطاری

پایگاه خبری اولکامیز – اخیرا  مطلبی انتقادی در مورد فرهاد قائمی والیبالیست معروف گنبدی از عبدالقیوم طاطاری با عنوان ( در نقد برخی واکنش ها به خط خوردن فرهاد قائمی ) در اولکامیز  منتشر گردید از طاهر سارلی درخواست‌ کردیم اگر نظری در باره آن  دارد بنوبسد.  وی نیز نوشته ذیل را ارسال  نمود که در پی می آید :

من نظری ندارم ، به قول دوستان شاید هدفش انتقاد از بنده است ، چون فقط من بودم که در این مورد سخن راندم، به نظرش احترام میگذارم .

اما حرفهایم را خوب دقت  کرده باشد گفتم سخنم بخاطر خط خوردن و حذف فرهاد نبود ، چون ما به خط خوردن و حذف شدن عادت داریم، اما اینکه دعوت شود و در صدا و سیما اعلام نیاز کنند و دوباره خط بخورند اخلاقی نیست هم به این بداخلاقی اعتراض کردم .

هم عده کثیری از دوستان آشنا و نا آشنا از بنده خواستند در محکومیت این عمل صحبت کنم و دیدم عده زیادی از مردم ترکمن در گنبد و دیگر جاها ناراحت هستند .

ناراحتی مردم از هر موضوعی به هر نحو برایم غیر قابل تحمل است ، نه میخواهم خودی نشان بدهم نه میخواهم از این موضوع استفاده ابزاری بکنم .

آنهایی که بنده را از نزدیک میشناسند میدانند من به هر قیمتی دنبال نان و نام نیستم ، اتفاقا اگر اینده ای برای خودم ترسیم کرده باشم نباید وارد چنین موضوعاتی شوم چون خداوند یگانه را گواه میگیرم از برخی جاها در باب این موضوع تذکر دریافت کردم حتی تا حدی که گفتند نگذار با این حرکات پرونده ات سنگین تر شود.

من درخواست عده ای از والیبال دوستان ناراحت را اطاعت کردم و شادی و رضایت آنها برایم مهم است، برای رضایت برادران ترکمن که از بنده درخواست نمودند و برای جواب دادن به بی احترامی و بداخلاقی فدراسیون و دیگر مسوولین، نه تنها بقول ایشان رگم را متورم خواهم کرد بلکه جانم را خواهم داد .

کسانیکه این درخواست را از بنده کردند خون و پوست و رگ و استخوانم هستند. ترکمنم هستند، کسانی از آنها را بعضا میشناسم کارشناسان بسیارخبره میباشند و کسانی هم هستند که بخاطر این موضوعات و ارتقاء نام ترکمن از جیب خود مقادیر زیادی هزینه نمودند ، پس درخواست انها برایم مهم بود.

این کارشناسان چون از نزدیک موضوعات ورزشی را دنبال میکردند این موارد ایرادی که برادر بزرگوارمان ذکر کرده است را برای بنده بازگو نکردند.

البته بعد از اینکه اقای ایزدی در مورد این نوشته از بنده نظر خواستند، مطالعه کردم و با کارشناسان خبره و باتجربه مشورت نمودم ، انها گفتند این موارد از نظر ما مردود است ، ما از نزدیک دنبال میکنیم و میدانیم ریز قضایا چه هست و خود فرهاد شجاعانه برخی موضوعات والیبال ایران را گفتند.

البته بازهم بنده به نوشته این برادر بزرگوارم احترام قائل هستم ضمن اینکه از متورم کردن رگم و فریادم بخاطر بی احترامی و بداخلاقی فدراسیون به برادر والیبالیست شهرمان پشیمان نیستم

و بازهم میگویم برای دفاع از چنین موارد و هر موردی که قلب همشهریانم را به درد می آورد حاضرم جان ناقابلم را فدا کنم. ما البته از دعوت نشدن بزرگان دیگر همچون میکائیل تاجر عزیز  ودیگر دوستان نیز ناخرسند هستیم که در حقشان واقعا اجحاف میشود

و صد البته به وجود عزیزانمان صابر کاظمی و آرمان صالحی در تیم ملی میبالیم و افتخار میکنیم .

و اماالبته که تنها کسی که در این مورد رگش متورم شد من بودم ، ایشان از کسانیکه در باب این موضوع نوشتند و در فضای مجازی پرداختند هم ایراد گرفته است که خود اقای ایزدی هم میتواند شامل شود.

جناب آقا لطیف بزرگوار لطفا نظر خودت و کسانی که در این مورد قلم فرسایی کردند را هم بخواهید. گرچه جناب کارشناس بزرگوارمان نوشته ها و حرکات ورزش نویسان و فعالین اجتماعی و سیاسی را در بند ۴ مقاله شان غیر قابل دفاع دانسته ند.

بنده نمیتوانم خوب بنویسم اما امیدوارم از علت ورم رگ گردنم دفاع کرده باشم. محفوظ و سرافراز باشید طاهر سارلی

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا