ورزشی

در هفته گذشته چه بر سر والیبال گنبد گذشت

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- یادداشتی از حاجی قربان طریک :                                هفته گذشته شورای شهر گنبد در یک نشست رسمی با اکثریت آرا طاهیر قره داشلی را به عنوان سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری گنبد انتخاب نموده اند. در جلسه فوق چه گذشت؟ و چگونه قره داشلی  سرمربی تیم گنبد شد ؟

سئوالی که اکثر علاقمندان به والیبال دوست دارند پاسخ این پرسشها را بدانند. شورا از ۴ مربی بومی عظیم جزیده ، طاهیر قره داشلی ، رامین بابایی و رحمان رئوفی جهت سر مربیگری تیم اعلام برنامه کردند. حال مشخص نیست چرا بر روی سه مربی بزرگ گنبد یعنی احد ارمشی ، حبیب کوزه لی و مجید آزمون حتی رزومه نخواستند و  بر روی اسامی این بزرگواران خط قرمز کشیدند این پرسشی است که دوستان شورا باید شفاف سازی کنند.

با ۴ مربی فوق نشست ها و مکالماتی صورت گرفت بخت اول با نتایج کسب شده پارسال عظیم جزیده بخت اول بود هر چند که جزیده میوه  جسارت و خلاقیت احد ارمشی را امسال برداشت نمود و درخت تنومند اعتماد به جوانان را باره ها خواست به نام خود بزند ولی همه میدانیم که ارمشی بود که والیبال ترکمن صحرا را بعد از چندین سال متحول کرد.

جزیده طبق شنیده ها نزدیک ۱۰ میلیارد بودجه تیم را اعلام نموده و سهم خود را ۷۰۰ میلیون اعلام کرده که در بعدا تا ۵۰۰ میلیون هم آمد ولی شورایان این مبلغ را بالا میبینند و خط قرمز بر روی جزیده میزنند.

گزینه بعد کمک جزیده یعنی رحمان رئوفی خوش فکر میروند رئوفی که در حین بازی مثل کامپیوتر عمل میکرد و شاید به جرات میتوان گفت که در لیگ پارسال او وزنه فوق سنگین نیمکت گنبد بود. رحمان که درگیر مسابقات والیبال ساحلی بود و احتمالا به المپیک هم اعزام شود شورایان بر روی بزرگ مرد نیمکت والیبال گنبد خط قرمز میکشند.

رقابت بین قره داشلی و بابایی میشود. رامین توسط آزمون ها حمایت میشود و قره داشلی هم توسط یکی از خبرنگاران ورزشی نویس.  در آخر قره داشلی بر نیمکت گنبد صاحب می شود .

طاهر قره داشلی متولد آق قلا و بزرگ شده گنبد بازیکنی با هیکل تنومند و مربی با دسیپلین گنبدی است که یکبار چند سال پیش اشتباهات فاجعه باری را مرتکب شد و چند سال خانه نشین شد‌.

امسال از برنامه های قره داشلی خبری به بیرون درز نکرده است ولی دو خبر در کانال برفراز تور آمد که اگر واقعیت باشد قره داشلی شاید برای همیشه خانه نشین شود. دعوت از یک لیبروی غیر بومی و نسبتا ضعیف و یک کمک مربی غیر بومی ضعیف دیگر که در گنبد قبلا آزمون پس داده نشان از عدم اعتماد به نفس قره داشلی را می دهد.

طاهر قره داشلی با این همه مربی و بازیکن جوان که در تیم های ملی جولان میدهند اگر به سراغ غیر بومی ها برود باید به آزمون تبریک گفت که از الان پیش بینی درستی کردند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا