ورزشی

زیر پوست والیبال شهرداری گنبد.ومهمان ناخوانده ای به نام سیل

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی ، خبرنگار :

اپیزود اول: رخداد غمناک سیل اخیر در حوالی گنبد قلب ها را به درد آورد. بارش باران نعمت الهی است اما همین بارش در برخی اوقات برای مردمانی موجب زحمت و برای گروهی از انسانها موجب رحمت میباشد به هر سوی این دو قضیه اندیشه کنیم بارش هدیه خداوند حق بر بندگانش است. اما مدیریت سیل در اولین تایم های بارش و خرابی ، جمع نمودن ویرانه های گسترده آن حائز اهمیت فوق العاده ای است که دست مریزاد میگوییم به نماینده گنبد و بخش محروم داشلی برون هم چنین استاندار پر تلاشمان و جمعی از مسئولین استانی و شهری گنبد که تمام قد در کنار مردم آسیب دیده از سیل بودند.

در این سیل، نه استاندار به خارج از کشور رفت و نه زمانی بیهوده تلف شد. امیدواریم با تلاش‌های بیشتر و البته جهادی، مردم آسیب دیده به حق خود برسند.

ایپزود دوم :دیدگان مسئولین شهری، استانی و کشوری، بازی هفته سوم تیم گنبد در مقابل ش. ارومیه، چه از طریق حضور در سالن و یا فضای مجازی مشاهده نمودند که شهر گنبد برای راضی نمودن هواداران و مردمان نیک اندیش منطقه، نیاز واجبی به سالن بزرگتر(۶هزار نفری) را دارد. امید است با توجه به انتخابات پیش رو مجلس شورا اسلامی، که یک کرسی آن به گنبد اختصاص دارد اولویت اول نماینده منتخب، ساخت و مهیا سازی سالنی شکیل تر با رعایت پارامترهای جهانی و استانداردهای بین المللی را مد نظر قرار بدهد.

لازم است از تلاش‌های استاندار محترم گلستان، فرماندار محترم گنبد، حاج نور قلی نیازی، شهردار و اعضاء محترم شورا شهر گنبد، نیروهای فعال در مجموعه شهرداری که شبانه‌روز برای آماده سازی سالن المپیک سختی کشیدند مراتب تشکر و قدردانی را انجام بدهیم که انصافا یک استان برای نشاط جامعه از طریق ورزش تلاش نمودند. علی ایحال مراقبت از سالن المپیک و علی الخصوص کف سالن حساسیت های خود را دارد.

بدوا تماشاگرانی که به سالن می‌آیند هر یک به مثابه فرد با مسئولیتی چه در مواقع برتری بر حریفان یا شکست ها باشند و این امر می طلبد که هوادار حافظ بیت المال و نگهبان تجهیزات بوده و دیگر اینکه، بعد از اتمام بازی مسئولان مدیریت بهینه را انجام دهند که تماشاگر به درون زمین ورود نکند . البته برای خبرنگاران دارای کارت که بدنبال کارهای خبری هستند در طول، واتمام بازی و کارهایی از قبیل مصاحبه و تهیه عکس همکاری لازم باید مهیا شود.

ایپزودسوم: سوت لیگ برتر والیبال کشور در سال جاری که از سی ام مهر ماه دمیده شد، ‌شهرداری گنبد با ۴ بازی انجام داده که یک بار میزبان بوده و سه بازی مهمان، توانست دو پیروزی در مقابل (ش. ارومیه. چادر ملو اردکان) بدست بیاورد. دو بازی دیگر که نماینده گنبد به عنوان مهمان در زمین حریفان مبارزه نموده بازی با ایفا سرام اردکان و هورسان رامسر بوده که در مقابل دو حریف خود نتوانست به پیروزی دست یابد.

برتری در مقابل رقیب دیرینه و مدعی پایتخت یعنی ش. ارومیه در سالن المپیک گنبد تا حدودی جایگاه سر مربی تیم را استحکام بخشید و پیروزی بر چادر ملو اردکان موج نشاط را جاری ساخت اما دلخوش به این دو پیروزی هیجان انگیز باعث نمی‌شود تا نکات فنی به باد فراموشی سپرده شود. نیمکت نشینی افشار در پست پاسور که از قرار دادخوبی نیز برخوردار می‌باشد، در نوع خود شگفت انگیز میباشد. آیا بهتر نبود به جای اینکه این بازیکن پیج نیمکت ها را سفت می‌کند، از نیروهای جوان و آینده دار استفاده می‌شد تا حداقل در سال‌های آتی دست نیاز به اغیار دراز نکنیم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا