ورزشی

مدیر کل ورزش گلستان: سالن المپیک در اختیار شهرداری گنبد قرار می گیرد

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: به دنبال نشست خبری مدیر کل ورزش استان گلستان با جمعی از خبرنگاران در ساختمان کناری سالن تختی که میراث کهن افتخار آفرینی والیبال گنبد میباشد، مدیریت ورزش استان به طمانینه خاصی به سئوالات پاسخ دادند. مهمترین بخش های سخنان برزمینی را با هم مرور می‌کنیم:

با استفاده از ماده ۵۳ کف سالن قبل از شروع مسابقات لیگ برتر مهیا خواهد شد.  صندلی ها نیز خریدا ی شده، ترمیم سرویس‌های بهداشتی و سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیز دوستان در شورا انجام خواهند داد.انشاا…با کمک و همیاری همدیگر، سالن المپیک آماده برگزاری مسابقات خواهد شد تا نزد هواداران شرمنده نباشیم.

در اختصاص بودجه به گنبد که یکی از مناطق ورزشی استان و کشور میباشد استاندار محترم  واداره کل ورز‌ش استان بودجه این شهر قهرمان و پهلوان پرور را تا سه برابر افزایش داد.

سالن آکادمی نزد سالن المپیک جزء یکی از مدرنترین و با کیفیت ترین سالنهای کشور میباشد که بزودی با حضور مسئولین بهره برداری خواهد شد.

تا آخر همین هفته رئیس سواری گنبد مشخص خواهد شد. بنده به عنوان متولی ورزش استان هیچ دخالتی در عزل و نصب ها نخواهم داشت. بلکه در تعیین رئیس هیئت سوار کاری،  رئیس  هیئت  استان و  رئیس اداره ورزش گنبد تصمیم گیری خواهند نمود.

استادیوم  تختی گنبد طبق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شد. و بالغ بر ۱۰ میلیارد آقای درودگر هزینه کردند. طبق ماده ۲۷ اماکن نیمه تمام یا فرسوده را اداره کل با برگزاری مناقصه مجاز میباشد که این بخش ها را به بخش خصوصی. واگذار نماید.

در بحث اختصاص بودجه برای ورزش  گنبد از لحاظ زیر ساخت ها جهادی عمل کردیم. سالن چای قوشان. سالن آکادمی والیبال، سالن داشلی برون، سالن گدم آباد، چمن مصنوعی ایمراز جمله این موارد است.

رئیس هیئت والیبال استان آقای سنگدوینی از جمله مدیران موفق کشوری بوده که طی چهار بار از سوی فدراسیون والیبال به عنوان با رزومه و پُر کارترین هیئت ها شناخته  شده و رتبه اول کشوری را بدست آورده ایشان تیم پاس گرگان را بدون بودجه از زیر گروه شروع کرد و بدون باخت در رقابت های دسته یک به لیگ برتر راه یافت در لیگ برتر نیز انصافا برای استان با توجه به نتایج قابل قبول آبرو داری کرد.

آحاد مردم استان با یکرنگی و همدلی از بسکتبال گرگان و، والیبال گنبد که نماد استانمان میباشد باید حمایت بکنیم، تقاضا داریم از بخش خصوصی به خاطر شاد کردن دل مردم وارد گود شده و از ورزش قهرمانی در کنار شهرداری حمایت بکنند.

مجمع نمایندگان محترم استان و استاندار، هم چنین اداره کل ورزش استان، بسیج شده ایم تا مدیریت، و درآمد سوار کاری را به خود استان برگردانیم. تا در هزینه زیر ساخت ها مستقل عمل بکنیم.

در میادین سوار کاری بندر ترکمن و مخصوصا  آق قلا با استفاده از ظرفیت خیرین اقدامات اساسی انجام شده، هم چنین مبالغی نیز از سوی رئیس هیئت استان برای این میادین و گنبد اختصاص  داده شده است.

مدیر کل ورزش استان در برابر سئوال علت برکناری رئیس اداره ورزش گنبد(َساسان معین) سکوت را مقدم دانستند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا