اجتماعی

ستاد اقوام و مذاهب تهدید یا فرصت

پایگاه خبری اولکامیز- یوسف ایگدری : آرمانهای خدمت ماندگارش،انگاه که در دوره نهم و دهم از پشت تریبونهای ستاد تبلیغاتی نگاه های نو و بدیعی به موضوعات زیست اجتماعی در مفهوم اعم آن مطرح کرد و در دوره یازدهم متناسب با الگوهای حوزه انتخاباتی با شکلی کاملا علمی توسط متخصصین امر تدوین گشت….

ای این بار از دل صحرا کسی به میدان امده بود که ارمانهایش بر پایه خرد جمعی و استفاده از پارلمانهای محلی همراه با پاسخگویی به عملکرد اینده نماینده گی اش بنا شده بود, برنامه هایی که میتوانست در قالب نظارت های تقنینی و پیگیری میدانی عملکرد مسولئین جامعه , جامه عمل بپوشد .

و این چنین بود که سند راهبردی ایشان در قالب نقشه راه و با استفاده از اسناد بالا دستی در بخش ها و قالب های یازده گانه ماندگار شد….. و سلیمان هاشمی اینچنین نزدیک بود و دور ….

اما اینک شاید تقدیر و حکمتی دیگر رقم خورده باشد که پشت همه ان غوغا سالاری ها , نشست ها و انجمن های چند پاره شده ایام انتخابات مجلس یازدهم ,  ارمانهایی دیگر از همان جنس با رنگ و بوی اتحاد و همدلی به پا خواسته و اینچنین بزرگوارنی چون هاشمی و بردی پور ( رقبای دیروزی که اگر یکی از ایشان در هر یک از سه دوره قبلی انتخابات مجلس از خود گذشتگی می کرد بی شک ان دیگری بر کرسی مجلس تکیه زده بود ) در کادر یک تصویر در کنار هم و برای یک هدف و قدر دانستن و قدر داشتن ستاد اقوام و مذاهب و اقلیت ها برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای ( هدف اولیه) و انتخاب ایت الله دکتر رئیسی که هدف غایی ایشان هم شرکت احاد مردم در انتخابات می باشد , بگنجند….عزیزان و نخبگانی را از دل ترکمن صحرا از تمامی اقوام و مذاهب و اقلیت ها حول محور اتحاد گرد هم اورده تا ضمن تشویق و تهییج مردم به مشارکت در اینده سیاسی کشور هویتی دیگر بار به خود ببخشند.

این بار این ایده نه از زبان کاندیدای مرجع تقنینی و نه از نخبگان شهرستان گنبد و توابع بلکه از زبان نخبگان غرب تا شرق استان در قالب گفتمان ستادی اقوام و مذاهب بروز و هویدا گشته است.

هاشمی اگر دیروز نتوانسته بود در ورای غوغای سالاری های قومی و شوهای رقبا و نامهربان های رفقا قد علم کند این بار  ایده ی را بنیان نهاد جهت اتحاد برای رساندن صدای مردمش به بالاترین مرجع اجرایی کشور از این روست که تشتت طلبان در قامت مشفقان و دلسوزان در قالب توصیه و نصحیت به نماینده دکتر رئیسی ظاهر شده و الفاظی چون غیر انقلابی, مزور و ریا کار به این قشر  نسبت می دهند اما چه باک که گوهر اگر در خلاب افتد همان گوهر است و غبار به آسمان رود همان غبار…. ،  اما انچه که خواب اشفته طلبان را بر اشفته , بنیان و ایده ایی است  که در مقابل با این افکار در قالب ستادی مردمی اقوام ظاهر شده و سعی در اتحاد و یک دلی این پاک نفسان و پاک دستان و وفاداران به انقلاب در طول چهاردهه انقلاب و هدایت ارای ایشان به صندوقهای ارای ایت الله دکتر رئیسی دارد.

فارغ از نتیجه ی انتخابات و با امید به مشارکتی حداکثری مردم و تشویق انها در شرکت در این انتخابات , ما مردمان اقوام ,وفاداری خود را با تقدیم شهدا در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پاسداری از مرز و بوم این مملکت , جانبازی در راه ارمانهای انقلاب , اسارت در اردوگاهای دشمن , و شرکت در تمامی مناسبات و از همه مهمتر شرکت در انتخابات دیر زمانی است که ثابت کردیم…. ثابت شده ایم….

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

    1. انچه شیران را روبه مزاج کند ترس است و ترس …
      انچه را شیران را روبه مزاج کند بی سیاستی است و بی کیاستی….. احتیاج برای رفع احتیاج همگان و گام نهادن برای براورده کردن نیاز عمومی عین شیر بودن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا