ورزشی

سیمین شهر برنده بزرگ مسابقات کشتی ترکمنی نیاز آباد

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک : دومین مسابقه بزرگ کشتی ترکمن (گورش) عصر روز ( سه شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ) در روستای نیاز آباد بندر ترکمن برگزار گردید.

مسابقه بزرگ گورش به بهانه عروسی فرزند پهلوان عظیم تراچ از قهرمانان سابق میدان گورش ترکمن صحرا  با حضور ۱۴ تیم از افغانستان ، شهرهای استان گلستان ، خراسان شمالی و سمنان به صورت تیمی و دوره ای انجام شد.

تیم سیمین شهر با ترکیب پهلوانان محمد کم ،  یعقوب کر ( امپراطور صحرا ) ، رامین آخوند گری، ملا سلیمان کر و نعمت الله جرجانی با مربیگری یحیی کم پای به این مسابقات گذاشت.

سیمن شهر در دور اول مسابقات تیم افغانستان (ب) را شکست داد ، در دور دوم پهلوانان سیمین شهر بر تیم بندر ترکمن غلبه کردند و در دور حساس و نفس گیر سوم در مقابل پهلوان خراسان شمالی (الف) صف آرایی کردند اوج هیجان و کشتی برتر این مسابقات مبارزه دو پهلوان نام آور خراسان شمالی و سیمین شهر یعنی پهلوانان عیسی روایی و محمد جان کم بود.

این دو پهلوان که رقابت ال کلاسیکوی را در سال‌های اخیر با هم داشتند. در مبارزه دیروز این محمد جان کم بود که در کمتر از ۵ ثانیه عیسی روایی را شکست داد.

عیسی بعد از شکست شروع به اعتراض نمود و ادعا داشت که محمد کم قبل از سوت داور بازی را شروع کرده بود اما هئیت داوران اعتراض عیسی روایی را جایز ندانستند تا محمد کم برنده بزرگ آل کلاسیکو نیاز آباد باشد.

تیم سیمن شهر بعد از برد خراسان شمالی در بازی فینال توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم گلیداغ را شکست دهد.  محمد کم، رامین آخوند گری ، ملا سلیمان کر در دیدار پایانی به پیروزی رسیدند تا تیم سیمین شهر موفق به دریافت جایزه بزرگ این مسابقات شود.

در پایان مسابقات تیم سیمین شهر با قهرمانی  ۵ جوانه ( گاو) و یک گوسفند ،تیم گلیداغ با نائب قهرمانی ۳ جوانه و تیم خراسان (الف) با کسب مقام سومی ۲ جوانه  و تیم گنبد با کسب عنوان چهارمی یک جوانه جایزه گرفتند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا