ورزشی

ضرورت ورزش صبحگاهی برای بانوان

پایگاه خبری اولکامیز – مهران دالوندی : ورزش صبحگاهی باعث شور و نشاط در بانوان می شود .ترشح هورمون سروتونین در ایجاد حال خوب ،شادابی ،حفظ جوانی و…بانوان بسیار موثر می باشد.تشکیل گروه های ورزشی و صحبت با همدیگر می تواند در تخلیه روانی بانوان کارساز بوده و ترشح کمتر هورمون کورتیزل ،از افسردگی بانوان جلوگیری می کند.

پس از بیشتر از دو سال خانه مانی،ورزش صبحگاهی در مکان باز، امن و با روش های علمی و همینطور رعایت پروتکل های بهداشتی مانند فاصله، می تواند سرزندگی را در بانوان ایجاد کرده، حتی در تامین ویتامین دی ،افزایش ایمنی بدن و کیفیت خواب نیز راه گشا باشد.

بنابراین ورزش صبحگاهی باعث آرامش بانوان و خلق و خوی ورزشی در آنها شده و به تبع آن فرزند پروری بهتر توسط آنان اتفاق می افتد. تاب آوری بیشتر بانوان به استحکام بنیان خانواده کمک کرده و از بسیاری مشاجرات خانوادگی و بعضا طلاق هم ممانعت می گردد.

در پایان خبر خوب اینکه بیشتر از چهار ماه است که ورزش صبحگاهی بانوان در پارک شهرک فرهنگیان ،باغ ملی و مناطق کمتر توسعه یافته سید آباد گنبد کاووس به صورت رایگان با مربی گری کارشناس ارشد تربیت بدنی ،سرکار خانم مریم سعیدی گرامی انجام می شود که بدینوسیله از زحمات ایشان تبجیل می گردد.
بانوان ورزشکار =جامعه ی سالم و ورزشکار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ضرورت ورزش نه تنها برای بانوان بلکه برای آقایان هم با توجه به افزایش وزن و چاقی پیش رونده افراد جامعه جای بحث ندارد. گرفتن رژیم غذایی با افزایش مصرف سبزیجات و میوه ها نیز ضروری است. در پیاده روی توصیه می شود با سرعتی باید حرکت کرد که افراد به علت نیاز به نفس کشیدن نتوانند با هم صحبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا