ورزشی

عیسی سنگدوینی در سمت خود ابقاء شد

پایگاه خبری اولکامیز- شیرمحمد شیروانی ، خبرنگار  : نشست مجمع انتخاباتی والیبال استان با حضور رئیس فدراسیون والیبال کشورمان ،مدیر کل ورزش استان و دیگر اعضاء این مجمع برگزار گردید و آقای سنگدوینی با رای محکم و قاطع برای ۴ سال دیگر بر کرسی صندلی پر حاشیه والیبال استان خواهد نشست.

اما این رای گیری به مذاق برخی از دوستان خوش نیامده و در این جمع با وجود دعوت از آنان حضور پیدا نکردند. نیامدن ۴ نفر از افرادی که صاحب رای بودند و بیرون آمدن ۲ رای سفیداز صندوق شمارش آراء حاکی از اعتراض آنان بوده است. البته شیطنت برخی افرادی که در چند سال اخیر با آقای سنگدوینی  زاویه داشتند نیز مزید بر علت بود تا این نشست بسود آنان رقم بخورد که تلاشهای آنان ابتر ماند.

اما عدم حضور آقای احمد ایری (مدیر باشگاه میدان آق قلا) به عنوان یکی از صاحبان رای که میتوان از او به عنوان یکی از زحمتکشان و سازندگان در امر والیبال  یاد کرد نیز در نوع خود جالب است.

برای روشن شدن زوایای عدم حضور آقای ایری علت را از خود ایشان پرسیدیم مالک باشگاه میدان میگوید: بنده ۴ سال قبل در مجمع انتخاباتی شرکت کردم و به آقای سنگدوینی رای دادم .نه به خاطر باشگاه خودم بلکه به سبب اینکه منطقه محروم آق قلا از چشم آقایان دور نیافتد.

آقای ایری در باب نحوه چیدمان عدالت میگوید بنده و دوستان و هواداران والیبال انتظار داریم که رئیس هیئت والیبال همه مناطق والیبالی استان را تحت پوشش این هئیت قرار بدهد ولی هیئت استان کوچکترین امکاناتی به آق قلا نداده است.

در سیل چند سال اخیر که تمام تجهیزات باشگاه میدان تا ۲ متر زیر آب بود ، هیچ مسئولی از هیئت والیبال استان حتی جهت دلجویی نیز سراغ این باشگاه نیامد.ما دو تن از بازیکنان به نامهای حامد نظری و ابراهیم بزمونه را در راستای همکاری در اختیار پاس گرگان قرار دادیم .

وقتی این نامهربانی ها را میبینیم دیگر انگیزه ای ایجاد نمیشود تا در رای گیری شرکت بکنیم منطقه والیبال خیز آق قلا نیاز مبرمی دارد تا از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای توسعه والیبال بهره مند شود و این حق و مطالبه این شهر والیبالی است. اما حسین مقدم راد که یکی از با شخصیت ترین افراد والیبالی در عرصه توپ و تور و از یاران نزدیک عظیم جزیده  می باشد،کاندیدای این دوره از مجمع انتخاباتی بوده.با عدم حضور ،نه استعفا اعتراض خود را به نحوه برگزاری این انتخابات نشان داد.

این عضو والیبالی میگوید که بنده انصراف ندادم و صرفا به چیدمان اعضاء و نیامدن مهسا صابری که معلوم نیست آیا دعوت شده یا نشده  اعتراض داشتم.نبود فرهاد قائمی نیز آنچه که از قرائن و بی حرمتی ارکان تیم ملی به ایشان شد مربوط میشود.اما آقای سنگدوینی در مورد اعتراض دوستان میگوید: ما ارتباط تنگاتنگ و دوستانه ای در راستای پیشرفت و توسعه والیبال در همه جای استان داریم.

بی جهت نیست، در چند سال اخیر جایگاه هیئت والیبال استان نزد فدراسیون والیبال ارتقاء داشته است.واین موفقیت ثمره تلاش همه والیبالی ها بوده است.رئیس هیئت والیبال استان در مورد گلایه های مدیر باشگاه میدان این نکته را اضافه میکند که آنچه در توان ما بود با هئیت والیبال آق قلا به نحو شایسته ای انجام شده و خواهیم داشت .

با بازیکنانی که خدمت سربازی آنان فرا رسیده همکاری گسترده‌ای داشتیم.این بی انصافی است که تلاش مجموعه هئیت والیبال استان نادیده گرفته شود.اما فارغ از این نوشتارها ، جا برای افرادی که آسیب شناسی در مورد والیبال و جایگاه آن در استان میخواهند انجام بدهند باز است.

دوم: گنبد به عنوان قطب و شاهرگ حیاتی والیبال کشور در جهان شناخته میشود.تاسف بار است که دومین شهر استان با قدمت و پیشینه درخشان والیبالی جایگاهی در مجمع انتخاباتی استان ندارد،تاسف بارتر اینکه ،هم اکنون رئیس هئیت والیبال گنبد،(خلیل آزمون) که یکی از ستونهای والیبالی کشور است باشد و از این پتانسیل والیبال مستفید نشود..یا وجود افرادی همچون حاج نور قلی نیازی به عنوان پدر معنوی والیبال کشور و حبیب کوزه لی و بای محمد دوجی ، نوری همتی ، نوری سرشاد ، طاهر آزمون ،حیف نیست هئیت والیبال گنبد صاحب رای در مجمع نباشد؟بهتر است نماینده مجلس شورای اسلامی گنبد در این مورد تلاش بکند تا جایگاه والیبال گنبد حداقل تضعیف نشود.

سوم: مصاحبه غیر کارشناسی پرویز فرخی که دبیری هئیت والیبال استان را یدک میکشد نیز در نوع خود مایه تعجب است.اقای فرخی باید بداند که در چه جایگاهی قرار گرفته و در مورد چه بازیکنانی صحبت میکند .آق محمد سلاق که عصاره و نگین درخشان والیبال ساحلی بوده و سالها در میان شن ها برای والیبال ساحلی زحمت زحمت کشیده کمترین پاداش او مربی تیم ملی است.اما گفته های دبیر هئیت والیبال در مورد قائمی که فرهاد فقط در دریافت ها خوب است نیز خنده دار است.در حال حاضر سید محمد موسوی، بهنام محمودی و کارشناسان والیبالی کشور،

واکنش رسانه های روس و لهستان به جریانات تیم ملی والیبال کشور ، اذعان داشتند که اتفاقات ناخوشایندی در تیم ملی ایران در حال وقوع است. بخش دیگر صحبت های آقای فرخی بر میگردد به صابر کاظمی که دبیر هیئت والیبال استان در حمایت از تند روان میگوید که این مربی توانست کاظمی را در عرض ۷ ماه به بهترین بازیکن تبدیل بکند.

در پاسخ یه مصاحبه آقای فرخی باید گفت : در شایستگی آقای تند روان شکی نیست اما تلاشهای باشگاه میدان در کشف و آموزش والیبال برای کاظمی نباید بسادگی گذشت.قریب ۸ سال میدان آق قلا بابت ستاره این روزهای والیبال کشور زحمت کشید .آقای فرخی بازیکنان دیگری در خطه والیبال ترکمن صحرا هستند شما به آقای تندروان معرفی کنید تا در ۸ ماه ستاره دیگری را تربیت بکند .آقای فرخی ذهنیت خود را به این معضل معطوف بکنید که والیبال ساحلی حداقل در مجمع صاحب رای باشد……یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا