اجتماعی

لطفا کارخانه گرگ سازی، تعطیل شود!

پایگاه خبری اولکامیز – مهران دالوندی: اقتصاد بیمار ،تورم افسارگسیخته ،گرانی های مالایطاق و وضعیت بغرنج کنونی روی برخی افراد که نسبت به دیگران ضعیف تر هستند تأثیر منفی گذاشته و کم کم آن ها را از دایره آدمیت خارج می کند.

برخی افراد برای گریز از این فشار ها به دیگران فشار آورده تا خودشان راحت تر زندگی کنند، مثلا با کلاهبرداری، فشار های اقتصادی کنونی را بر خود کاسته و برای دیگران افزایش می دهند. در حقیقت آن ها به گرگ (بله درست است به گرگ) تبدیل شده اند.

آن ها این مسئله را اینگونه توجیه می کنند که چاره دیگری نداریم و همه دزد شده اند در حالیکه اینگونه نیست و همه دست در جیب دیگران ندارند. عده ای ولو کم با سیلی صورت خویش را سرخ نگهداشته و زیر شدید ترین فشارها دست به جیب دیگران نزده یا کلاه برداری نمی کنند. این افراد درستکار در رنج و تعب شدید می باشند.

بله، وضعیت اقتصادی بد فعلی یک کارخانه گرگ سازی عظیم است که هر روز گرگ های بیشتری تولید می کند.

راه کم کردن گرگ های اقتصادی نیز عقیم کردن ،زنده گیری ،کشتن یا حبس نیست، چون این راه یعنی مبارزه با معلول، بلکه بایستی علت که اقتصاد کلان ضعیف، بیکاری، اعتیاد، فقر و…است، درست شده و با این کار کارخانه گرگ سازی تعطیل شود. پس لطفاً کارخانه گرگ سازی، تعطیل شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا