فرهنگی

مدیر آموزش و پرورش گنبد: نقد حق قانونی خبرنگاران است + تصاویر

پایگاه خبری اولکامیز – معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش گنبدکاووس در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه گفت: ما نگاه مثبت به اهل رسانه داریم. نقد حق خبرنگاران می‌باشد.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: خبرنگاران همکاران و مشاوران فرهنگیان هستند و راهنمای معلمان و اهل فرهنگ محسوب میشوند.

وی اذعان داشت: هنرستان تربیت بدنی و استخر دانش آموزان در گنبد افتتاح خواهد شد.

نظرنژاد تاکید کرد: عملکرد مدیران گذشته را نفی و تخریب نمی کنیم.

ایشان از وام ضروری ۵۰میلیون تومانی به فرهنگیان خبر داد  و گفت: از سفر ریاست جمهوری به گلستان  ۲۰میلیارد تومان برای خرید تجهیزات هنرستان فنی حرفه ای و مدارس درحال ساخت از جمله؛ قره ماخر، نارلی داغ و……. به مدیریت آموزش و پرورش گنبد اختصاص یافت.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اظهار داشت: مدیر (آپ) گنبدکاووس به خبرنگاران تاکید داشت؛ در روستاهای قلندرآباد بالا و پایین تابه حال مدرسه ای وجود نداشت، به اهالی و شورای روستا اعلام کردیم اگر زمینی اهدا نمایند در اولین فرصت مدارس ساخته خواهد شد.

نظر نژاد اذعان داشت: سال تحصیلی۱۴۰۱- ۱۴۰۲ متفاوت خواهد بود بعداز کرونا دو سال و اندی کلاس حضوری نداشتیم از اول مهر۱۴۰۱ تمامی کلاسها در سطح کشور برای دانش آموزان و دانشجویان حضوری خواهد بود . در سال تحصیلی جدید ۸۵ هزار دانش آموز و حدود ۱۰هزار نفر نوآموز در سطح شهرستان گنبد کاووس خواهیم داشت. در سال جاری از ۴۱۰ نفر فرهنگی۲۱۰ نفرخدمت را ادامه خواهند داد و از آبان تا بهمن ماه  ۲۰۰نفر از معلمان بازنشسته میشوند طبق برنامه جدید ورودی دانسجویان دانشگاه فرهنگیان سال ۱۳۹۷نیروهای تازه نفس فرهنگی ۱۰۵نفر+۱۰۰نفر در کل ۲۰۵نفر به آموزش و پرورش گنبد از دانشگاه یادشده جذب میشود.

وی تاکید کرد:  دانشجویان فرهنگی که یک سال از تحصیل آنان باقی مانده به صورت ضمن خدمت در اداره (آپ) گنبد جذب خواهند شد. حدودا ۱۵۰ نفرسهمیه گنبد دارای کارشناس- کارشناس ارشد آموزش می‌بینند واگر از امتحان قبول شدند جذب آموزش و پرورش گنبدخواهند شد در کل ۳۵۵نفر جذب نیرو خواهیم داشت با جذب نیروهای یاد شده تا حدودی در شهرستان گنبدکاووس مشکل کمبود نیرو حل خواهدشد.

معاون مدیر کل در حضور اصحاب رسانه اعلام کرد:مدارس تکه لر-ملک علی دفه-داشلی علیا (خبرساز) -هنرستان دخترانه خیرساز زنده یاد احمد محمدی در محله سعدی شمالی- دبیرستان متوسطه در روستای بی بی شیروان اوایل مهر آماده و افتتاح خواهند شد.

ناگفته نماند در مسیر آق آباد در روستای غراوی لار نیز مدرسه خیرساز که قبلاً رها شده تا حدودی متروکه شده بود در حال بازسازی می‌باشد که در سال جاری باز سازی آن به اتمام خواهد رسید.

در پایان مراسم از خبرنگاران و فعالان رسانه تجلیل شد.

خبر : آنامحمدبیات، گنبد قابوس

عکس : حسینی مسئول روابط عمومی اداره آ. پ گنبد

 

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا