ورزشی

مظلومیت یا محرومیت دو قطب والیبال کشور

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی : گنبد و ارومیه مناطق سوق الجیشی و دیگ جوشان والیبال کشور  که از لحاظ هوادار دو آتیشه و تماشاگران در دنیا بی نظیر هستند چند سالی می‌شود که از لحاظ بودجه و سرمایه گذاری برای والیبال در مظلومیت کامل بسر می‌برند.

این دو شهر قسمت اعظم و شاکله تیم ملی را به کرات تحویل جامعه والیبال روانه میدان نمودند. اما حیف از قوانین خلق الساعه بدون ادله قانونی. در مورد بازی‌های پلی اوت پای صحبتهای  آقای نوری (مدیر عامل باشگاه ش. ارومیه) می‌نشینیم :بحث پلی اوت اینکه بصورت قانونی نوشته شده باشد در آیین نامه فدراسیون وجود ندارد و فدراسیون به تیم های لیگ برتری بصورت کتبی نیز اشاره ای ننموده است ابلاغیه فدراسیون بعد از اتمام لیگ بوده است.

دو تیم گنبد و ارومیه نامه ای به فدراسیون در چند بند نوشتیم که حتی جواب نامه را نیز ندادند. سازمان شهرداری‌ها و دهیاریها در دفاع از حقانیت والیبال گنبد و ارومیه دنبال کارهای قانونی هستند.

مدیر عامل باشگاه ش. ارومیه در ادامه می‌گوید که شهر ارومیه و گنبد با کمک شهرداری و مجوز وزارت کشور والیبال را زنده نگه داشتند این دو شهر نه معدن و کارخانه دارند و نه اسپانسر بزرگ  ولی از فدراسیون می‌خواهیم با توجه به ماده ۱۲ آیین نامه که به صراحت به بازی‌های پلی اوت اشاره ای نکرده و در ادامه همین بند تیم های ۱۱ و ۱۲ جدول را جز سهمیه لیگ برتر سال ۱۴۰۲ عنوان نموده است عمل کند.

حالا برمیگردیم به زمان قبل از شروع لیگ که قرار بود بازی‌ها هفته ای یک بار در سالن‌هایی با زمین های استاندارد شروع بشود  ولی فدراسیون نتوانست دستورات خود را عملی کند.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا