اجتماعی

نظری در باره یک رویداد رسانه ای

پایگاه خبری اولکامیز – انصراف رحمان بردی قاضی لر شهردار بندرترکمن از شکایت خود علیه طاهر جانی خبرنگار  اهل سیجوال، با واکنش مثبت اصحاب قلم و رسانه مواجه شد . نوشته ذیل به قلم شریف مختومی فعال رسانه کوموش تپه ای است که در این باره دیدگاه خود را بیان کرده است:

سال ها کسب تجربه لازم است تا یک صاحب اندیشه، قلم به دست گرفته و حرف هایش را روی کاغذ به نگارش آورد.

اگر تجربه هر یک از صاحب نظرانی که در خصوص ماجرای احضار طاهر جانی خبرنگار غرب گلستان به دادسرای بندرترکمن احساس تکلیف کرده و دست به قلم شدند، فقط به بیست سال برسد، نتیجه حاصله یک قرن اندوخته ارزشمند خواهد بود.

بنده نظرات اساتید منطقه را به دقت مطالعه کردم و متوجه شدم که همگی ارائه پاسخ شفاف به یک مطلب را بهتر از تعقیب از راه قانون عنوان کرده اند. این همه توقعی است که از یک مدیر مجرب در یک دستگاه اجرایی انتظار می  رود.

 به نظر بنده همانطور که از طرح دعوی بر علیه طاهر جانی به دادسرای بندرترکمن انتقاداتی در رسانه ها مطرح گردید، می طلبد که به باز پس گیری آن نیز واکنش مثبت نشان داده شود.

بی تردید رحمان بردی قاضی لر به نظرات اهل خرد ارج نهاده و در جمع بندی نهایی، تصمیم به باز پس گیری گرفته است و این اقدام شایسته تحسین می باشد. درود بر شهردار تلاشگر شهر بندرترکمن.

www.ulkamiz.irr


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا