ورزشی

نقش بی بدیل بازیکنانی که خود، مدیری توانا، و بُمب انرژی هستند + تصاویر

پایگاه خبری اولکامیز – در لابلای گزارش زیبا و منحصر به فرد کیومرث کرده، درشب دومین بازی فینال لیگ برتر والیبال، ایشان به نکته ظریف و حیاتی اشاره نمودند (مدیریت سید موسوی در داخل زمین سیرجان)که این جمله را باید قاب کرد و سر لوحه مربیان و مدیران باشگاهها قرار داد.

بازیکنانی که از لحاظ خصوصیاتی همچون رزومه قهرمانی، کسب انواع مدال‌های داخلی و بین المللی، آمادگی جسمانی، روحی، و شخصیت پهلوانی در سطح بالاتری قرار دارند، می‌توانند رهبری خوب و شایسته در زمین باشند.

داستان مدیریت بازیکن در میدان را با مثالی ادامه می‌دهیم سید موسوی در سیرجان، سعید معروف در تیم ملی، حبیب کوزه لی، شعبانپور در والیبال گلستان و مازندران ، فرهاد قائمی، استاد ناصر میر فخرایی، پیمان اکبری، مهدی مهدوی، پوریا فیاضی، علیرضا بهبودی، پلاتینی، زنده یاد ناصر حجازی، علی پروین، علی دایی و خیلی ورزشکا ران دیگر که در بازیهای گروهی با سازماندهی تیمی، کنترل و هدایت دیگر هم تیمی های خود، جهت دستیابی به اهداف باشگاه و زنده نگه داشتن میل به پیروزی، رهبری عالی داشتند.

تیمهایی که در کوران فضای سنگین مسابقات ورزشی پا به میدان می‌گذارند در داخل زمین نیاز به بازیکن آگاه، ماهر و تشکیلات گسترده و در عین حال پیچیده ای را می طلبد.

لذا داشتن بازیکنی همچون سید موسوی با معیار و متراژ های استاندارد جهانی، و شخصیت کاریزماتیک در درون تیم، امری بدیهی و اجتناب نا پذیر است. درحقیقت سازماندهی، برنامه ریزی،بودجه، کنترل و رهبری می‌تواند، اهداف عالیه باشگاه را تبیین بکند.

یا حق
شیرمحمد شیروانی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا