ورزشی

نوشته های نوقلمان ۲۸

بازی پرسپولیس و سپاهان در یک نگاه

پایگاه خبری اولکامیز – یعقوب کوهستانی *: بیستم اسفند ۱۴۰۱ دور برگشت الکلاسیکو ایران میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد بازی که به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود که از حساسیت بالایی برخورداراست، سپاهان اصفهان که در رتبه اول  لیگ حضور دارد   نفس های گرم   و صدای پای پرسپولیس را پشت سر خود احساس می‌کند.

تقریبا دو هفته قبل در نقش جهان از پرسپولیس  سفارایی کرد میزبانی که برایشان بسیار تلخ تمام شد. در پایان این بازی آنها با نتیجه ۴بر۲ مغلوب بهترین تیم حال حاضر ایران شد، بازی ک حرف و حدیث کم نداشت هواداران سپاهان معترض بودند که دو پنالتی اعلام شده اشتباه   بوده است  ولی هرچه بو و گذشت   سپاهانی ها از دور رقابت های جام حذفی کنار رفتند.

بازی امروز غایب کم ندارد که بزرگترین و مهمترین آن گئورگی گولسیانی مدافع گلزن پرسپولیس است

انطرف هم سپاهانی ها وضعیت نسبتأ مشابهی را دارد و هافبک با تجربه برزیلی خود را در اختیار ندارد، این بازی تقابل جذاب بهترین خط حمله و مستحکم ترین خط دفاع لیگ است سپاهانی ها با زدن ۳۵ گل بهترین خط حمله و پرسپولیس هم با خوردن تنها ۱۱ گل مستحکم ترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

محمد دانشگر که با حرکت منشوری خود نزد پرسپولیسی ها بسیار منفور است می‌خواهند با شعار های ورزشگاهی روزگار او را سیاه کنند از آنطرف هم دانیال اسماعیلی فر در پرسپولیس حضور دارد او که سال پیش در اصفهان توپ میزد

هوادارن اصفهانی از او دلخورند هرچه باشد امید وارم حق ب حقدار برسد

*دانش آموز پایه دهم

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا