ورزشی

نَفَس الیبال شهرداری گنبد بهتر شده

پایگاه خبری اولکامیز- شیرمحمد شیروانی : در چرخ زدنها بین فضای مجازی مطلبی از محمود رحیمی استاد گرانقدر و دلسوز شهرمان مشاهده کردم بابت والیبال گنبد .آسیب شناسی خوبی بود با درجه حرارت کمترین کارشناسی…..اما نقد دوستانه ای بر مطالب……آقای رحیمی عنوان کرده بودند که چرا شهرداری گرگان و شورای شهر گرگان و سایر نهادها به تیم منتخب شهرشان کمک میکنند ولی شهرداری و شورای شهرمان نمیتوانند.

اما پاسخی که برای این مورد انتقاد میشود مطرح کرد این بوده که از سال ۹۷ ، تلاش و رایزنی آقای قرجه طیار با وزارت کشور و استاندار وقت سرانجام بعد از سالها ، والیبال گنبد آرامش خود را با چتر حمایتی شهردار و شورای گنبد بدست آورد.

در عرض ۳ سال تیمداری شهرداری گنبد در والیبال لیگ برتر آنچه که در توان بوده هزینه کرده و تمام و کمال اقساط بازیکنان و کلیه هزینه های جانبی در زمان تعیین شده واریز شده و در این بین شهرداری گنبد از لحاظ اعتبار سنجی نزد فدراسیون والیبال جزء خوش حساب ترین تیمهای لیگ برتری محسوب شده است……

آقای رحیمی فرموده بودند چرا با این همه نخبه و جوان ملی پوش حتی یک مقام هم نداریم……. آقای رحیمی فلاش بک به عقب بزنیم والیبال گنبد در سالیان قبل مدالهاو افتخارات رنگین در کارنامه خود دارد .دهه ۶۰ منعکس کننده حقیقت والیبال این خطه است.والیبال رشته دیر بازدهی است.منتها شهرداری گنبد میتواند با اهمیت قرار دادن والیبال در قسمت پایه ها ، تحول بزرگی را در مورد آیندگان بوجود بیاورد اما هنوز به این امر مهم دست نیافته است….

آقای رحیمی در مورد ورود مسئولین و متمولین و کارخانه داران شهر ما برای قهرمانی تیم والیبال نگرانی خود را ابراز کردند…….

اما پاسخ ما به دل نگرانی دوست عزیزمان بدین گونه میتواند باشد که نه در گنبد حتی در خود مرکز استان نیز ورزش اول دو شهر یعنی والیبال و بسکتبال از کمترین حمایت بازاریان برخوردار بوده است.اگر به سرنوشت تیم فوتبال اتکا که در گرگان تیمداری میکرد بیاندازیم متوجه میشویم که سوء مدیریت در فوتبال مرکز استان در زمانی که اتکا در دسته یکم لیگ کشور تیمداری میکرد چه فجایعی بوجود آمد.

این تیم قبلا از دسته یک به دسته دو ، و از این پلکان به دسته سه سقوط کرد و در نهایت منحل شد. گرگان با بودجه جهشی در هر سال رشد فزاینده ای از لحاظ عمرانی و ساختاری مواجه بوده که عقلانیت حکم میکند چنین نیز باید باشد، اما گنبد به عنوان دومین شهر استان و با ظرفیت بالای استعداد های ورزشی و بیشترین تعداد مدال آوران در بین ورزشکاران از کمترین حمایت برخوردار بوده است.

آقای رحیمی بسکتبال گرگان از چترحمایتی سازمان فرهنگی و ورزشی برخوردار است که بودجه ورزشی از وزارت کشور میاید اما شهر گنبد بدلیل به حد نصاب نرسیدن از لحاظ جمعیت از این گونه حمایت ها برخوردار نیست.

برای نجات ورزش و تغییر دیدگاهها در گسیل امکانات به روستاها چاره ای جزء اضافه کردن برخی از روستاها از لحاظ جمعیت به گنبد نیست..در خاتمه از انتقادها و دل نگرانی های دوست عزیزمان آقای محمود خان رحیمی کمال تشکر را داریم……….

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا