ورزشی

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، جدال گنبد با نماینده اصفهان

آیا عروسی به کوچه گنبدی ها می آید

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: بعد از حواشی ایجاد شده در والیبال شهرداری، و مدیریت شهرداری گنبد، حالا تیم والیبال و مدیریت شهرداری گنبد، هر دو بصورت کادر موقت اداره می‌شوند.اما در واپسین روز های ماه آذر، ش. گنبددر هفته دوازدهم میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود.

بعد از سپری شدن یازده هفته، میدان المپیک روز چهارشنبه پذیرای یاران رمضان صحبتی می‌باشد که این بازیکن با آنکه از مکتب والیبال گنبد رشد نموده ولی به طرفه العینی متین تکاور را در زیر تور تنها گذاشت و به اصفهان ملحق شد.

گیتی پسند اصفهان با مربیگری سعید عقیلی و بازیسازیه یار کهنه کار و شاگرد بای محمد دوجی یعنی هومن باقری و دیگر یارانی همچون آرمین رنجبر. مرصاد آقا جانی، بهنام حاجی پور، و سعید آقا جانی در رتبه چهارم جدول قرار گرفته، ودر برابر تیمهایی همچون ش. ارومیه، سایپا، پاس گرگان، طبیعت و شهداب در خانه خود پیروز میدان بوده، تیم اصفهانی ۶ بازی در خانه حریفان مبارزه نموده که از این شش بازی، دو بازی در برابر تیمهای مس و نیان الکترونیک به پیروزی رسیده و در برابر تیم‌های چادر ملو اردکان، پیکان تهران، ایفاء سرام اردکان و فولاد تن به شکست داده است.

اما نماینده گنبد بعد از رفتن رحمان رئوفی تا چه میزان ریکاوری ذهنی را انجام داده در هفته دوازدهم مشخص خواهد شد، در مورد بلیط فروشی تیم شهرداری گنبد برای بازی هفته دوازدهم نکته باریکتر از مو اینکه برای دلداری هواداران زخم خورده و دل چرکین از نتایج تیم شهر خود بهتر است این بازی همانند ش. ارومیه رایگان برگزار شود. .

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا