ورزشی

واحدی: کلاله استعداد زیادی در رشته والیبال دارد

پایگاه خبری اولکامیز- رییس اداره ورزش و جوانان کلاله واقع در شرق استان گلستان با اشاره به عضویت ۶ ورزشکار این شهرستان در تیم‌های ملی والیبال از جمله آرمان صالحی عضو تیم اعزامی ایران به المپیک توکیو گفت که توجه بیشتر به ورزشکاران مستعد، تعداد ملی پوشان این شهرستان را افزایش خواهد داد.

نازمحمد واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک “ایلشن داوودی پور، ماهان امانی و یاسین اراز زاده” به عنوان اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان و “سلمان شیری و متین نامی” به عنوان اعضای تیم ملی والیبال جوانان فعالیت دارند مضاف براینکه “آرمان صالحی” دیگر والیبالیست شهرستان کلاله نیز با نظر سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعزام می‌شود.

وی افزود: سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را اعلام کرد که نام آرمان صالحی به عنوان نخستین ورزشکار المپیکی تاریخ شهرستان کلاله نیز در این لیست آمده است.

واحدی با اشاره به فعالیت پنج مربی در زمینه آموزش و استعدادیابی ورزشکاران رده‌های مختلف سنی رشته والیبال در کلاله، اضافه کرد: هم اکنون حدود ۲۰۰ ورزشکار این شهرستان در کلاس‌های آموزشی شرکت دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان کلاله، نوسازی و افزایش تعداد سالن‌های والیبال، آموزش فنون علمی جدید به مربیان و حمایت از استعدادهای برتر این رشته برای ورود به مسابقات لیگ دسته یک و ۲ را از مهمترین راهکارهای تقویت والیبال این شهرستان دانست و ادامه داد: هم اکنون پنج سالن والیبال در کلاله وجود دارد که ۲ سالن آن فرسوده و نیازمند بازسازی است.

واحدی گفت: علاوه بر والیبال، علی خلیلی در رشته کشتی آلیش، فائز تاقانی در فوتبال نونهالان و محمدهادی و محمدمهدی لکزایی در رشته بسکتبال زیر ۱۹ سال عضو تیم‌های ملی ایران هستند.

وی افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان ۱۳۰ هزار نفری کلاله فعالیت ورزشی دارند که با توجه به شیوع کرونا تعداد آنان به هزار و ۳۰۰ نفر کاهش یافته است.

واحدی اضافه کرد: ۳۷ هیات ورزشی در رشته‌های گوناگون از جمله “کبدی، رزمی، تکواندو، تنیس روی میز، روستایی و عشایری، ژیمناستیک، سوارکاری، فوتبال، کاراته، کشتی، کوهنوردی، والیبال، بسکتبال، همگانی، بدمینتون، پرورش اندام، اسکیت و انجمن‌های ورزشی” در کلاله فعال هستند. / ایرنا

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا