ورزشی

والیبال ترکمن صحرا بازیچه غیر والیبالی ها نیست

پایگاه خبری اولکامیز- شیر محمد شیروانی : حضور ۱۰ ساله فرهاد قائمی در بالاترین سطح والیبال کشورمان در میادین بین المللی با کیفیت بالا طبق استانداردهای جهانی ،شخصیت این بازیکن با اخلاق و بدون حاشیه را سفیری ارزشمند درون قلبهای مردمان کشورمان جای داده است.

وقتی نفوذ غیر والیبالی ها در بدنه فدراسیون والیبال را همانند نُقل و نبات مشاهده می کنیم، عواقب آن نیز نمودار میشود.

خدمات قائمی در المپیک ، قهرمانی آسیا و لیگ ملت ها از صفر تا صد برای کارشناسان والیبال مشخص است. وقتی دریافت اول خوب نباشد حتی پاسور با هوشی همانند سعید معروف نیز کاری را نمی تواند از پیش ببرد، همانند آنچه که در لیگ ملت های ایتالیا رخ داد.

اما رئیس فدراسیون در قبال این بی حرمتی به فرهاد قائمی موضع خود را مشخص کند. کماکان منتظر شفاف سازی رئیس هستیم. حتی برنامه ۱+۵ نیز میتواند دل نگرانی های هواداران والیبال ترکمن صحرا را در برنامه زنده بر طرف نماید.

نوشتار برخی رسانه های والیبالی  نیز در نوع خود جالب است.وقتی مطالب آقایان را اسکن میکنیم ، متوجه عمق این رسانه ها در پوشاندن حقایق میشویم.

مطالبی همچون فرهاد در حق والیبال بی معرفتی کرد. او باید ۳ سال پیش از تیم ملی خط میخورد. آنها به خط خوردن نادی و نظری افشار اشاره میکنند که بدون حاشیه از تیم ملی رفتند.

اما در پاسخ باید بگوئیم فرهاد از ترکمن صحرا رشد کرد او فرزند ناب صحرایی  است که از بچگی صدای سُم اسبها و محکم خوردن اسپک توپ بر ۳متری زمین را شنیده، بی معرفتی نزد فرزندان گلن اوجاها معنا نداشته و جزء آموخته های مکتب پاک ترکمن صحرا نیست و نخواهد بود.

در سرزمین پنبه زارها درس معرفت و عشق ورزیدن به همنوع خود سینه به سینه میراث آیندگانی شده که در مظلومیت بسر میبرند.

بی معرفت آنهایی هستند که حقایق والیبال را دفن میکنند.

آیا خیمه شب بازی برخی عناصر چسبیده به والیبال که بر سر قائمی آوردند در زمان آقایان نادی و نظری افشار نیز وجود داشت.

دفاع تمام قد بازیکنان نامی همچون سید موسوی ، بهنام محمودی و مربی تیم ملی جوانان بهروز عطایی از آماده بودن فرهاد قائمی برای المپیک گویای واقعیتی است که منافع تیم ملی را در نظر میگیرند.

به نظر اعاده حیثیت را مردم از برخی قلم بدستان باید انجام بدهند که سر در لاک خود هستند.آیا به حقیقت مهم فکر کرده اید ، بازیکنی که به اندازه چند پوئن در ایتالیا برای تیم ملی بازی کرده هم اکنون مسافر توکیو شده؟

یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا