ورزشی

والیبال گنبد و شورای شهر گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک:  والیبال ، والیبال ، از سری مسابقات سوپر لیگ والیبال  باشگاهای کشور بازی بین دو تیم شهرداری گنبد کاوس و …. !

این صدای آشنا ، سرآغاز  شور و شوق جالب  برای شهر عاشق والیبال یعنی گنبد است. والیبال واژه ای است که فراتر از یک ورزش برای ترکمن صحراست. والیبال یعنی عشق ، والیبال یعنی غرور  و والیبال یعنی همه چیز عاشقانش در جای جای ترکمن صحراست.
نئوپان ، جواهری ، پادیسان ، هاوش ، استقلال و …..

اسپانسرهای بودند که نام والیبال گنبد را در ریل مسابقات قرار می دادند تا بزرگانی در مکتب والیبال گنبد رشد کنند که در تیم های ملی برای کشورشان غرور آفرینی کنند.بعد از فراز و نشیب های فراوان در تیمداری والیبال گنبد بالاخره قره جه طیار نماینده وقت با تلاش معاون استاندار جناب مهندس غراوی ، اسپانسری والیبال گنبد را  به شهرداری گنبد واگذار کردند. تیم در اولین سال حضور خود با مربیگری احد ارمشی نتایج فوق العاده ای گرفت. نتایجی که هواداران حتی خوابشان را نمی دیدند.

همین نتایج عالی ، سیل عظیمی از فشار ها به تیم توسط مسئولین و هوادران  به وجود آورد. رویایی بالا بردن جام قهرمانی برای والیبال گنبد و تیم احد ارمشی در پایان مسابقات لیگ مشکلات عدیده ای به وجود آورد تا آن تیم رویایی رنگ سکو را نبیند. دوباره در سالهای بعد جزیده سکان مربیگری را در دست گرفت. ولی تیمش از کنار سکو هم رد نشد. سال گذشته قره داشلی سرمریی شد و در بازی دوم کنار گذاشته شد و جزیده دوباره سکاندار شد ولی باز هم نتایج ضعیف برای والیبال.

حال پرسش اساسی این است چرا با وجود این همه پتانسیل، هوادار، بازیکنان تراز اول ایران و گاها آسیا، پول، تیم نمیتواند نتیجه بگیرد؟!

در ادوار گذشته شورا یک تفکر منسوخ رایج بود، بستن تیم در دقیقه نود جهت گرفتن حداکثر امتیازات از مسئولین توسط شورا ، به خاطر فشار هواداران به نماینده و مسئولین!! این خط مشی  شورای شهر گنبد باعث کوچ بازیکنان بومی به خاطر بستن تیم در دقیقه نود  می شد و البته این تفکر یکی از دلایل اصلی عدم نتیجه گیری تیم و بستن قرارداد بالا با بازیکنان غیر بومی و غیر متعصب و باقی ماجرا ها که نیازی به گفتن ندارد. حال امسال در هفته های پیش در شهر شایع شده بود که شورای شهر گنبد حاضر به تیمداری در والیبال نیست.

خوشبختانه دیروز شهردار گنبد اعلام نمود که حاضر به تیمداری در والیبال می باشد‌ تا خطر انحلال تیم که عواقب بسیار بدی داشت به دست فراموشی سپرده شود. حال شورای حاضر با داشتن این همه قدرت و لابی های فراوان برای به جای گذاشتن میراث بزرگ از خودشان باید همین فردا دست بکار شوند تا با یک برنامه مدون و انتخاب مربی کاربلد بومی و یک تیم کاملا بومی و  متعصب امسال شادی و غرور را همچون شورای شهر گرگان با بسکتبال، به مردمان شهرشان هدیه دهند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا