پوزیشن والیبال را حفظ کنید

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی :  والیبال یکی از رشته های پر طرفدار بعد از فوتبال در کشورمان می باشد.داستان رشد و شکوفایی این رشته دانشگاهی از مرد بزرگ مدیریت، که در جسارت و شجاعت همتا نداشت با آقای یزدانی خرم شروع شد تا به امروز که ریاست آن بر عهده آقای داورزنی که نشاط و شادابی و انگیزه را به والیبال تزریق کرد شاهد هستیم.

اما در چند روز اخیر شاهد گفتگوهای جنجالی دو بزرگ مرد والیبال کشورمان در فضای مجازی و رسانه ها یکی در مدیریت و دیگری با کارنامه درخشان در بازیهای ملی و دارای تحصیلات عالیه ورزش است، بودیم.

این نوع پرده دری قطعا فضای والیبال را بهم میریزد. در این بین هیچ عایدی به جیب والیبال نمیرود که هیچ پوزیشن این ورزش جذاب را بهم میریزد.

اما در مورد انتقاد های کارشناسان والیبال دال بر سپردن دو پلان تیم ملی به یک مربی را نمیتوان انکار کرد.در مد یریت و علم مر بیگری آقای عطایی شکی نیست ولی در دو هفته آخر مانده به مسابقات که در حقیقت فوت کوزه گری آنجا اتفاق میافتد صاحب کار سر کار نباشد تمام زحمات به هدر میرود.

اما نکته بعدی ورود حیرت انگیز گروهی از غیر والیبالی ها به بدنه ساختمان فدراسیون والیبال بودند که مایه تعجب شد.با تفاسیر فوق رفتیم سراغ مربی بازیکن ساز و با اخلاق کشورمان .

مردی که در ۳ سال اخیر بواسطه بلد نبودن لابی گری به واسطه حضور مدیران غیر والیبالی در باشگاهها خانه نشین شده.آقای دامغانی مردی که قهرمانی آسیارا با کار کردن در کنار مربیان مطرح د نیا در سطح جوانان و امیدها تجربه کرده و در باشگاههای مختلف سطح اول والیبال کشور به عنوان آن سر مربی مربیگری کرده میگوید…

مشکلات والیبال را نه در فضای مجازی بلکه با نشست رو در رو در فضای آرام با رعایت احترام و حجب و حیا حل کرد.

این نوع مجادله به والیبال آسیب میرساندو ما دوست نداریم این رشته دانشگاهی که از قد یم توسط افراد تحصیل کرده و با ادبی به نسل امروزی به ارث رسیده مورد بی مهری قرار بگیرد.من این نوع فضا را دوست ندارم.باید حرمت ها حفظ شود.

خود آقای داورزنی اعتقاد ویژه ای به خرد جمعی دارد. وقتی مسائل و مشکلات والیبال در خانه حل شود قطعا ضریب خطاها به حداقل میرسد.اما جدا از حرفهای ارزشمند دامغانی باید فضای والیبال بدور از ادبیات چاله میدانی باشد.دوست داریم حرمت آقای داورزنی ، مربی کار بلد کشورمان آقای بهروز عطایی و بهنام محمودی بزرگوار و دیگر پیشکسوتان و کارشناسان والیبال حفظ شود.پس برای اتحاد و فتح سکوهای بیشتر با والیبال یا حق….

www.ulkamiz.ir

 


دکمه بازگشت به بالا