فرهنگی

چند اشتباه در یک نامه سرگشاده!

پایگاه خبری اولکامیز – آتا گوگلان نوشت : اخیرا تویجان ایازی شاعر نوگرای ترکمن در یک نامه “سرگشاده” از عصویت انجمن میراث استعفا داده است در این خصوص به نظر می رسد چند اشتباه فاحش وجود دارد که ذیلا به آنها اشاره می گردد.

۱/ اولا این نامه نامه”سرگشاده” نیست زیرا که نامه های سر گشاده با عنوان و خطاب شخصی خاص نوشته می شوند که در این جا این اصل رعایت نشده است.

۲/ اینکه این انجمن حدود ۱۵ سال است که انتخاباتی برگزار نکرده است هیچ معلوم نیست که فعالیتش قانونی باشد. زیرا که مدت قانونی فعالیت هیئت مدیره ها دو سال بیشتر نیست.

۳/ آقای ایازی بهتر بود مشخص می کردند که در ۲۲ سال فعالیت انجمن چند بار حق عضویت داده اند زیرا که استنکاف از پرداخت حق عضویت به مدت معین به صورت خود کار عضویت افراد را ملغی می کند.

۴/ به نظر می آید آقای ایازی با این نامه انصراف داده باشند نه استعفا! زیرا که استعفا به معنی کناره گیری از اشغال پست مقام و سمت است که ایشان در این جا فقط یک عضو هستند.

۵/ بهتر بودایشان نه فقط به خاطر عدم برگزاری انتخابات بلکه به دلیل انحرافات انجمن از کارکردش انصراف می دادند اموری همچون جذب بی ضابطه و خارج از قاعده اعضا جدید و وارد نمودن انجمن به اموری مثل انتخابات مجلس و تبدیل انجمن از یک دورهمی دوستانه به فعالیتهای فرهنگستانی و…

و در آخر باید گفت این همکار و دوست گرامی  ما بسیار نزدیک به انجمن و ارشاد گنبد هستند و جوایز زیادی را نیز به سبب  حسن نظر این عزیزان از جشنواره ها نصیب خود کرده اند یعنی “غریب” بسیار “قریب” هستند، بنابراین به این عزیزان دسترسی خوبی دارند و بهتر بود دغدغه های خود را شخصا با آنها در میان می گذاشتند و این گونه بهتر می توانستند مثمر ثمر واقع شوند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا