ورزشی

چه سخت است مرگ گُل بر گُلدان

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: سالهاست والیبال شهرداری گنبد علیرغم هزینه های هنگفت نتوانسته از لحاظ نتیجه گیری قد علم کند. به قول بزرگی که می‌گوید غمی که چشمان را خیس نکند، استخوان سوزتر است.

چندین سال از تیمداری والیبال شهرداری گنبد می‌گذرد ولی سبک و سیاق این تیم از لحاظ باشگاه داری، کمترین تغییر را به خود دیده است.

جای سئوال است که در سال قبل تیم والیبال شهرداری به رقابت های دسته یک سقوط کرد، مربی تیم را تغییر دادند ولی آش، اینقدر شور بوده که مدیر عامل سر جای اولی باقی ماند.

وقتی بغض صاحبان اصلی والیبال در سالن المپیک در هفته هشتم، بابت اتفاقات دردناک والیبال می ترکد و فریادهای اعتراض گونه آنان سقف آسمان را می‌شکافد چرا مسئولان تصمیم گیر در حوزه والیبال خود را به کوچه علی چپ می‌زنند در سال‌های نه چندان دور که والیبال گنبد با بودجه اندکی راهی مسابقات سوپر لیگ میشد، در مصاف با حریفان ریز و درشت در گنبد، آقایی میکرد. اما اینک که بابت بودجه و هزینه والیبال دغدغه ای نداریم، با نتایج اعصاب خرد کننده و جایگاه باور نکردنی در جدول، والیبال شیب نزولی را طی می‌کند.

دوستانی که در تغییر رئیس اداره ورزش گنبد، بابت اتفاقات سوارکاری و لغو حکم رئیس هیئت سوار کاری استان پیش قدم بودند به مسئله حفظ بیت المال در والیبال شهرداری ورود کرده، و نگذارند خدای نکرده حقی ضایع شود.

در این بین شهردار گنبد، رئیس شورا گنبد، مدیر عامل تیم بابت هزینه قرار داد غیر کارشناسی چند بازیکن، باید جوابگوی افکار عمومی باشند.

در پایان جمله انتهایی به این نکته بسنده میکنیم برای آرام کردن دل زخم خورده هواداران آقای مدیر عامل و سر مربی لطفا استعفا.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا