ورزشی

کادوی ویژه روز پدر به مردم، توسط والیبال شهرداری گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: کادوی ویژه روز پدر به مردم، توسط والیبال شهرداری گنبد، با پیروزی مقابل چادر ملو اردکان درهفته هفدهم رقم خورد.

در روزهایی که شهردار و اعضا شورا شهر گنبد، کمترین حضور فیزیکی، در تمرینات و مسابقه این هفته راداشتند، این رویه رفتار به مذاق هواداران خو‌ش نیامده است. اما، خوان هفدهم از مسابقات لیگ برتر والیبال کشور عصر چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار در سراسر کشور با پیروزی تیم‌های، ایفاءسرام اردکان. ش. ارومیه، طبیعت، ش. گنبد، پیکان، فولاد سیرجان، و گیتی پسند در مقابل حریفان خود به سلامتی پشت سر گذاشته شد.

شهرداری گنبد با غلبه بر تیم چادر ملو اردکان ، حالا روزنه های امید برای پیوستن به دهمین تیم جدول با توجه به ترافیک سنگین در میانه های جدول از لحاظ تعداد بُرد تیمها را در سر می‌پروراند. روز یکشنبه هفته بعد گنبد با سایپا (مکان آخر جدول را تصاحب نموده) در زمین این تیم تهرانی صف آرایی خواهد کرد و چهارشنبه هفته بعد نیز میزبان پاس گرگان یا ال گلاسیکوی گلستان را مردم در گنبد مشاهده خواهند نمود.قطعا هیجانات این دو بازی فشرده، دماسنج حرارت را در بین هواداران، موشکی وار به نقطه اوج هُل می‌دهد تا گنبد و دیگر مناطق استان بی محابا نتایج والیبال گنبد را دنبال خواهند نمود.

همانطور که در یادداشت های قبلی نیز اشاره شد، بازیکنان شهرداری گنبد پیروزی هفته هفدهم را به تاریخ سپرده، و عزم و جاه طلبی خود برای میل به پیروزی در مقابل سایپارا بکار گیرند،تا در مقابل این تیم تهرانی غافلگیر نشوند.امید است روند مبارزه گلن اونجایی والیبال شهرداری گنبد، در هفته های جاری نیز ادامه دار باشد.از فرماندار محترم گنبد و معاون ایشان آقای اصالتی که برای تزریق روحیه و نشاط، خود را به سالن رسانده بودن نیز کمال سپاسگزاری را داریم. برای یک شهر وجود مدیران ورزش دوست نیز نعمت بزرگی میباشد.
دوم :سایت فدراسیون والیبال در اقدامی نسنجیده و غیر حرفه ای عکس و مطلب کوتاهی را رونمایی نموده دال بر چشم انداز، روز برفی ارومیه، پایتخت والیبال ایران. البته عشق به والیبال و میزان علاقمندی مردم آن دیار با مردمانی، شجاع و پاک، بر کسی پوشیده نیست و با هیچ مقیاسی قابل اندازه گیری نمی‌باشد. منتها از فدراسیون والیبال به عنوان متولی والیبال کشور انتظار داریم، کاسه داغتر از آش نشده و در مورد اینکه لقب پایتخت والیبال به گنبد اختصاص دارد یا ارومیه، مردم تصمیم بگیرند.از فدراسیون والیبال کشور تقاضا داریم به جای این حواشی، سریعتر مربی تیم ملی را مشخص کنند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا