گزارش

گزارشی از دومین شب تبلیغات در گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – عطا محمد فروز: الان حدود ساعت ۱۰و نیم شب جمعه چهارم اسفندماه است که این گزارش را می نویسم تقریبا دو ساعتی می شود که به اتفاق دو تن از دوستان و فعالین اجتماعی شهرمان آقایان دکتر عاشور قلی میکاییلی و استاد حاج محمد سلاقی در ستادهای تبلیغات کاندیداهای تراکمه بودیم تا هم به دوستان کاندیدا سلام و عرض ادب نماییم و آرزوی توفیق روزافزون ایشان را داشته باشیم و هم از تب وتاب انتخابات گنبد گزارشی تهیه نماییم.

اگر بخواهیم از تعداد جمعیت حاضر در ستادها بگوئیم به نظر می آمد در ستادهای طیار، شادمهر،آق ارکاکلی،مجید چپرلی و مبشری جمعیت بیشتری حاضر بودند. و اگر از برخورد مناسب با مهمان بخواهیم بنویسیم  اکثر کاندیداها مراتب اکرام مهمانان را به جا می آوردند و با چای و شیرینی از آنها پذیرایی می نمودند ولی به شخصه استقبال آقایان یوسف چپرلی و طیار را  نسبت به عزیزان دیگر گرمتر دیدیم.

برای بحث و گفتگو آقایان علی رهبر و آنه محمد آقپور و یوسف چپرلی آمادگی بهتری داشتند ولی بقیه عزیزان به دلیل شلوغی محل یا خستگی و مسایلی از این دست  امکان گفتگو میسر نگردید .

دیزاین اکثر ستادها تقریبا  از سی چهل سال پیش هیچ تغییری نکرده است و همان مغازه اجاره ای و بنر  و داربست و اکو و میز وصندلی و پوستر ارکان آن را تشکیل می دهد به جز شادمهر که در زمینی خالی دو آلاچیق را به عنوان ستادهای تبلیغاتی خود برپا نموده است.

درخصوص برنامه های اجرایی کاندیداها  نیز باید گفت که همان سخنرانی در مساجد شهر و حضور در روستاها شاکله برنامه هایشان را تشکیل می دهد و بالتبع کاروان های تبلیغی خودرویی و موتوری نیز از یادبود تا فلکه مرکزی  را قرق کرده اند. نکته قابل توجه دیگر در ستادها اجرای رقص های محلی با لباس های سنتی بود که گاها تبدیل به رقص بندری و لزگی نیز تبدیل می شد.

اکثر دوستان کاندیدا دفتر مخصوصی رانیز برای تبلیغات بانوان درنظر گرفته بودند لکن شلوغی دفاتر بانوان مبشری و آق ارکاکلی بیشتر به چشم می آمد گویی که نوعی آشناییت و فامیلی کلی را بین آنها به ذهن تداعی می نمود در حالیکه تراکم و گردهمایی بانوان در دیگر دفاتر طبیعی تر جلوه می کرد.

البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که به دلیل ازدحام جمعیت خطر انتقال وابتلا بیماری های تنفسی چون آنفلوانزا بسیار بالاست ولی متاسفانه چیزی که مشاهده شد این است که دراین شرایط استفاده از ماسک در ستادها به تعداد انگشتان یک دست نیز نمی رسید لذا رعایت نکات بهداشتی برای همگان لازم وضروری می نماید. درپایان برای همه این عزیزان کاندیداکه سرمایه های شهرمان هستند آرزوی توفیق داریم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا