ورزشی

یوسف خروس لیدر والیبال گنبد از زمینهای خاکی تا سالن های ورزشی

پایگاه خبری اولکامیز – یوسف رحیمی معروف به یوسف خروس می گوید من تعصب خاصی به تیم شهر خودم گنبد دارم تا زنده ام  برای تشویق تیم گنبد به شیپور خودم می دمم.

لیدر تیم های والیبال گنبد کاووس میگوید ورزش والیبال با گوشت پوست استخوانم عجین شده است و به این ورزش  خیلی علاقمندم و با آن زندگی میکنم‌.

  وی که در  میادین تمام مسابقات ورزشی والیبال به عنوان لیدر تیم های گنبد را همراهی میکند طی گفتگو  با خبرنگار ما در شهرستان  علی آباد  کتول از مشکلات زندگی تا  علاقمندی خود به ورزش والیبال گفت:

 من یوسف رحیمی  معروف به یوسف  خروس می‌باشم متولد ۱۳۳۸ هجری شمسی  و۶۵سال سن دارم  و اکنون ساکن شهر گنبد هستم.  بیشتر  در  ترکمن صحرا من را با نام  مستعار یوسف خروس می شناسند.

وی افزود: من بعد از سه دهه کار  سخت  حفاری در یک شرکت حفاری با  عنوان شغل حفار  بعد از سی سال فعالیت  کاری بازنشسته شدم.  به خاطر علاقه شدیدی که  به رشته والیبال و تعصب خاصی که به تیم  های والیبال گنبد دارم برای ایجاد  تشویق  و  شور شوق مسابقات والیبال  با یک شیپوری که  همراه خودم دارم تیم های والیبال گنبد را همراهی و با به  صدا درآوردن شیپورم  به اتفاق تماشاچیان بازیکنان تیم شهر خودمان گنبد را تشویق  میکنیم.

  یوسف خروس از زندگی خودش برایم گفت او میگوید اکنون  ۶۵سال سن دارم  با اندک حقوق بازنشستگی کارگری که  دارم امرار معاش میکنم. دارای سه فرزند هستم و هنوز صاحب خونه  نشدم و در شهر خودمان مستاجر می‌باشم. اجاره بها پرداخت میکنم‌.

یوسف خروس درا دامه صحبت های خود گفت. من از دوران نوجوانی عاشق ورزش والیبال  بودم ‌ و به یاد دارم در سومین روز درگذشت مادرم  برای تماشا و همراهی وتشویق  تیم شهرستان گنبد  خودمان    به سالن مسابقه  رفتم ان روز با بازی خوب بازیکنان و دمیدن بی وقفه به شیپور  خودم با تشویق بی امان   تماشاچیان     تیم  پاس تهران را سه بر  صفر  شکست دادیم  و  پیروز  آن  مسابقه شدیم .

وی افزود: تمام نقاط ترکمن صحرا  خصوصا  گنبد آق قلا و بندر  مهد والیبال است ورزش والیبال. در ذات  ترکمن ها نهفته و بطور  ژنتیکی  در نژادهای ترکمن ها وجود دارد.  بازی در زمین های خاکی و برگزاری  مسابقات والیبال در جشن عروسی ها  در زمین های خاکی برای رشد  والیبال در ترکمن صحرا کمک کرده  و کمک‌ میکند درنتیجه  بازی تکنیکی و منحصر به فرد  آنها  حضور  در تیم های ملی  یا در تیم آیم برتری کشور بدنبال داشته و دارد.

  وی ادامه داد بهترین بازیکنان والیبال کشور از  شهرستان گنبد است به همین خاطر شهرستان گنبد را    پایتخت والیبال   کشور   دانستند.

وی از فواید برگزاری مسابقات  والیبال در ترکمن صحرا  گفت برگزاری  اینگونه مسابقات فرصت خوبی است. برای  بازیکنان محلی شناخته شوند و کشف استعداد ورزشی  شوند و زمینه  رشد ورزشی  خود  را  فراهم نمایند.

عکس و گزارش : عبدالرضا نظری، خبرنگار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا