ورزشی

حق ۶۰ درصدی تیم والیبال شهرداری گنبد را پرداخت کنید

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی: هفته هفدهم هر مبارزه حکم فینال را برای گنبد خواهد داشت. بعد از پیروزی شهرداری گنبد، در مقابل تیم چغر و جنگنده هورسان رامسر در هفته پانزدهم و به دنبال آن شکست تحقیر آمیز در مقابل شهرداری ارومیه در خوان شانزدهم، حالا شهرداری گنبد، در هفته هفدهم، روز چهارشنبه هفته جاری، مقابل تیم چادر ملو در گنبد قدرت‌نمایی خواهد نمود.

ورزش حرفه ای می طلبد نه بعد از پیروزی در باد آن باید خوابید و نه بعد از شکست زانوی غم بغل کرد. حرکت، احیا دوباره والیبال و جهشی برای از نو ساختن در کالبد این تیم نیاز است. البته حبیب کوزه لی در مدتی که بر روی نیمکت نشسته، تمام سعی خود را بر اقتدار، جاه طلبی بازیکن، حفظ نظم و تاکتیک پذیری تیم استوار ساخته است.

اما حریف والیبال گنبد یعنی چادر ملو اردکان، از مجموع ۱۶ دیدار، که هفت بازی خانگی را میزبانی نموده، درچهار مبارزه پیروز میدان شده و در مقابل تیمهایی همانند فولاد سیرجان. ش. گنبد و پیکان نتیجه را به حریفان خود واگذار نموده است.

این تیم در پنج دیدار بیرون از خانه مغلوب حریفان بوده، اما چهار بُرد دیگر در شرایطی که مهمان مسابقات بوده پیروز ی را از آن خود ساخته است. در مجموع از سه دیدار هفته برگشت مسابقات نیز دو شکست و یک پیروزی را به نام خود ثبت نموده و چندان نیز حال و روز خوشی، از دور برگشت ندارد.

تیم چادر ملو اردکان که در رتبه نهم جدول قرار دارد مبارزه شانه به شانه ای با مس رفسنجان. شهرداری ارومیه. هورسان رامسر. پاس گرگان در جدول خواهد داشت، همین حریفان منتظر لغزش یکدیگر در کوران مسابقات هستند تا جا پای خود را استحکام ببخشند.

شهرداری گنبد نیز شکل جدید تمرینات خود را روز شنبه از سر گرفته است، خبر امیدوار کننده بازگشت پُر فروغ میکائیل تاجر به تمرینات گروهی بوده که از روحیه بالایی نیز برخوردار میباشد. اما خطاب به اعضا محترم شورا و شهردار گنبد کاووس…. در این شرایط سخت اقتصادی که بازیکن شغل دیگری ندارد و تنها منبع درآمدی بازیکن و مربی، از راه والیبال به دست می‌آید، تقاضا میشود حق ۶۰ درصدی تیم را قبل از بازی مقابل چادر ملو، ادا کنید.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا