فرهنگی

نوشته های نوقلمان / ۱۰

امتحانات نوبت اول

پایگاه خبری اولکامیز – حنیف قوجق نژاد* : با عرض سلام و خسته نباشید . من می خواستم مطلبی که برای خودم جالب و عجیب بود را برایتان شرح دهم .دوسالی میشه که ویروسی به نام کرونا که شما باهاش آشنا هستید . یعنی یک جورایی کرونا میزبان و ما مهمان به حساب می آییم دربین انسان ها رواج پیدا کرده است .

در بین انسان ها افرادی هم هستند که واکنش متفاوتی از خودشان نشان میدهند وقتی که اسم ویروس را میشنوند بعضی ها می گویند : این ویروس کی می خواد بره ،و اندکی دیگه هم از ویروس سپاس گذاری میکنند !چون از وقتی کرونا اومده در آمدش چند برابر شده چند برابر شده .و گونه سوم هم دانش آموزان هستند دانش آموزان فکر میکنند به دستور آنها کرونا کم یا زیاد میشود .

وقتی که تابستون مدرسه ها تعطیله میگن کرونا کی نابود میشه و می‌ره تا ما راحت زندگی کنیم .و بسم الله ماه مهر میاد و مدرسه ها باز میشن راز و نیاز ها هم شروع میشه . فک کنم ماه های مهر و آبان پر راز و نیاز ترین ماه های سال حساب میشه چون در این دو ماه انگار هرچیزی نیاز کنی قبول میشه . چون حدود ۱۳میلیون نفر در حال دعا کردن و خواستار نیاز هستند .

جای عجیب این جاست که همه خواستار یک چیز هستند و افزایش کرونا و تعطیل شدن مدارس هستند اما داستان در سال ۱۴۰۰جدی شد .دیگه کرونا با دانش آموزان یار نبود نمی دونم چرا فک کنم بر سر چیز های به تفاهم نرسیدند .دانش آموزان مهر دعا کردند به نتیجه نرسیدند.آبان دعا کردند به نتیجه نرسیدند و آذر شد یک ماه موند به امتحان های نوبت اول خب دانش‌ آموزها تصمیمی گرفتند که دربرابر کرونا کم نیارند گفتن چی کار کنیم چی کار نکنیم برای افزایش کرونا بست نشستند اما کرونا هی ناز میکرد .

این ماه هم تموم شد ،وماه دی به عبارتی به ماه دار فانی ودا گفت معروف شده بود از راه رسید . اندکی از بچه ها نا امید شدند و آماده درس خواندن شدند و اما اندکی دیگه هم امید وار بودند و الان هم که امتحان تموم شده امید دارن و می گویند دیگه مدارس تعطیل میشه 😂😂😂.

خلاصه نوبت اول هم با دغدغه های زیادش پا به میدان گذاشت و ۳هفته ای مهمان مدارس و دانش آموزان بود و الان هم امتحان های نوبت اول تمام شده .در طول این امتحان ها چه کلیپ های که ساخته نشد .جور باجور . انواع اقسام معروف ترینشون امتحان رو چی کار کردیم بود.

خلاصه بهترین خاطرات در سال آخر تحصیلی ما رقم خورد. اما کرونا تاثیری

های بدی به همراه داشت .

یادش بخیر …
شعر آوای مدرسه
یاد سرود ملی و غوغا ی مدرسه
یادش بخیر زنگ شروع کلاس درس
صوت بلند بخش الفبای مدرسه

شاگرد آقای لطیف ایزدی

*دانش آموز مدرسه ابوذر غفاری آق آباد کلاس دوازدهم انسانی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا