ورزشی

جوابیه فدراسیون سوارکاری ایران به مطلب اولکامیز

پایگاه خبری اولکامیز – در پی انتشار مطلبی انتقادی با عنوان « تاملی بر عملکرد رئیس فدراسیون سوارکاری ایران »، روابط عمومی فدراسیون جوابیه ای ارسال نمود که بی کم و کاست در ذیل می خوانید، لازم به دکر است که مطلب اولکامیز، در سایت به صورت کامل و کانال تلگرامی به صورت کوتاه همراه با لینک درج شده بود ولی در جوابیه ذیل فقط به کانال اشاره شده است:

جناب آقای لطیف ایزدی مدیر محترم پایگاه خبری اولکامیز

جنابعالی در تاریخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۱ مطلبی را در کانال خبری خود بارگذاری نموده اید که با اندکی کنکاش در سابقه شما کاملاً مشخص می گردد.

نگارنده این مطالب جنابعالی نیستید ، زیرا شما تا به اکنون با موضوع سوارکاری هیچگونه ارتباطی نداشته اید بنابراین مشخص می گردد که این مطالب متعلق به کسانی است که چندین سال است برای نیل به اهداف شخصی خود موضوعات حاشیه ای متعددی را در رشته اسبدوانی دنبال نموده اند و هیچ نتیجه ای نیز عایدشان نشده است زیرا بار کج هرگز به مقصد نخواهد رسید.

لذا ناگزیر است برای روشن شدن اذهان عمومی خوانندگان کانال موصوف مطالبی به شرح ذیل مطابق قوانین جاری مطبوعاتی برای درج در آن کانال ارسال گردد :

نخست چند سوال :

گویا در آن شهرستان یک کانال خبری دیگری نیز وجود دارد که بیشتر مطالب اینچنینی و کاملاً مشابه را نشر می دهد.

چرا فقط این دوکانال به یاد این موضوعات افتاده اند؟

آن شهرستان چه جایگاهی در ورزش سوارکاری و رشته های مختلف آن در کشور دارد؟ رشته پرش از مانع را دنبال می کند ؟ رشته درساژ دارد؟ استقامت را دنبال می کند ؟ کدام رشته سوارکاری در شهر شما فعال است ؟ که کاملاً یک سویه کل سوارکاری را که متشکل از رشته های متعددی می باشد مورد بررسی قرار داده و نتیجه گیری نموده اید که عملکرد فدارسیون ضعیف و سوال برانگیز می باشد.

این سوالات و پاسخ به آن و رفتارهایی که این چند مدت از مطالب شما مشاهده شده است همه را متوجه و آگاه ساخته است که چه کسانی به دنبال این موضوعات هستند ؟

در ادامه به کاندیداتوری زنده یاد دکتر عبدالجلیل غیادی اشاره کرده و اعلام نموده اید که از ورودش به مجمع جلوگیری شده است مگر یک فدراسیون می تواند مانع حضور کاندیداها به مجمع شود ؟ بهتر است این موضوعات را از طریق حراست وزارت ورزش دنبال نمائید تا دلایل آن را این عزیزان خدمت حضرتعالی بیان دارند. ضمن آنکه در بند پنج رأی دادگاه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری دقیقاً به علت عدم حضور ایشان در مجمع اشاره صریح گردیده است .

امّا در مورد کاستی های مورد اشاره جنابعالی قابل ذکر است که :

به فایل صوتی اشاره نموده اید که در سال ۹۷ منتشر شده است؟ امًا هرگز به منتشر کنندگان و اهدافشان و چگونگی دستیابی به آن فایل منقطع و طراحی شده اشاره ای نداشته اید.

حالا که طراحان آن سناریو به اهدافشان نرسیده اند ، دوباره به آن پرداخته اید کاملاً مشخص می گردد که مطالب شما از ریشۀ این طرح شکست خورده نشأت گرفته است. رئیس و تمامی همکاران ما در فدراسیون به این برادران عزیز از شأن و احترام ویژه ای نائل بوده و هستند و آن ها را از غیور مردان مدافع نظام و انقلاب دانسته و همواره همکار صدیق فدراسیون بوده اند.

فدراسیون سوارکاری را بدون ارایه مستندات به ایجاد اختلاف بین هیأت های شهرستانی استان گلستان و به بهره برداری از دو دسته گی متهم نموده اید مگر این مملکت دستگاه قضایی ندارد که جنابعالی قضاوت کرده و متهم معرفی کرده اید ؟

در این باره باید اعلام گردد که این تفکرات نتیجه عدم رعایت سلسله مراتب اداری و زیاده خواهی افراد معدودی می باشد ضمن آنکه براساس آئین نامه جدید ابلاغی ریاست محترم فدراسیون و مدیر کل محترم به صورت تضامنی مسئولیت نظارت بر عملکرد هیأت های استانی و شهرستانی را دارا هستند.

به عدم شفافیت در مقوله دوپینگ اعم از نمونه گیری و عدم استفاده از ظروف استاندارد و مشخص نبودن تعداد نمونه های ارسالی از کل نمونه های اخذ شده به آزمایشگاه و مشخص نبودن صورت حساب آزمایشگاه اشاره نموده اید که لازم است عنوان شود که تمامی پرسنل نمونه گیری و عوامل مربوط به آن از همان استان بکارگیری شده اند و هیچ فردی از طرف فدراسیون عازم آن استان نشده است و ظروف استفاده شده نیز در صورت عدم برخورداری از استاندارد لازم از سوی آزمایشگاه پذیرفته نمی گردد. این فدراسیون از استاندارد شما برای این ظروف بی اطلاع بوده و برای بهره برداری از آن نیز هیچ تعریفی از استاندارد تلقی شدن این ظروف نداشته اید ، در هنگام اعلام نتایج دوپینگ در مقابل هرکد که مربوط به هر نمونه می باشد نتیجه مربوط به آن نمونه که مثبت یا منفی است درج شده است که جنابعالی به خود زحمت نداده اید که تعداد کورس های برگزار شده در هر روز و نتایج نمونه های اعلام شده را مطابقت بدهید تا متوجه تعداد نمونه های ارسالی باشید بارها اطلاعیه داده شده است افرادی که مایل هستند اسناد ارسال نمونه ها و اسناد مالی در خصوص دوپینگ را ملاحظه نمایند با معرفی هیأت استان فدراسیون پذیرای آن ها خواهد بود که در یک مورد نیز از استان گلستان این اتفاق رخ داده است.

بدیهی است کلیه اسناد و فاکتورهای ارائه شده از طرف آزمایشگاه آماده بررسی می باشد.

۴-  در این بند به موضوعی اشاره داشته اید که فدراسیون سوارکاری آنرا پیگیری نموده و از طریق کمیته انضباطی با عوامل آن برخورد کرده و مقرر گردید پرونده آن در دستگاه قضایی نیز مورد بررسی قرار گیرد تا علاوه بر مسئول کمیته ضد دوپینگ عوامل پشت پرده مربوط به آن مشخص گردد اما متاسفانه شما خواسته اید از این موضوع هم به نفع خود بهره برداری نمائید . کاشف اشتباهات رخ داده فدراسیون بوده و فدراسیون به عنوان شاکی متقاضی مجازات نامبرده بوده است.

۵- در این بند در کمال تعجب تشکیل یک کمیته که وظایف یک فدراسیون به شمار می رود را به بوجود آمدن فساد و رانت نسبت داده اید البته شاید منظور دوستان شما عدم عضویت افراد منتسب به خود بوده است که نتوانسته اند مطالب را به درستی ادا نمایند .

۶- در این بند به نکته جالبی اشاره نموده اید که در آن نقض قوانین نیز مشاهده می شود زیرا مطابق قوانین؛ مسئولیت برگزاری مسابقات کورس شهرستانی بعهده هیأت شهرستانی می باشد و مسئولیت برگزاری کورس استانی بعهده هیأت استانی می باشد و مسئولیت برگزاری کورس ملی که از قضا کورس در استان گلستان بطور کامل از قدیم الایام ملی بوده است بعهده فدارسیون سوارکاری می باشد ، لذا هیأت شهرستانی نباید هیچ دخالت تأثیرگذاری در آن داشته باشد که جنابعالی به عکس این موضوع اشاره   داشته اید.

۷- در این بند عدم تحمل مخالفان و منتقدین و تحمیل هزینه های سنگین را به میکروچیپ گذاری نسبت داده اید که این دو مقوله هیچ ارتباطی به هم ندارند و هیچ اشاره ای نیز به مبلغی که بابت میکروچیپ گذاری اخذ می گردد ننموده اید بنابراین هیچ اطلاعاتی هم در این زمینه ندارید.

۸-  در این بند به طومارهای بی اثری اشاره نموده اید که احتمالا خشم نویسندگان آنرا برانگیخته است که خواسته اند ناراحتی خود را از طریق کانال شما اعلام نمایند ، مطمئن باشید فرض غلط نتیجه غلط را به همراه خواهد داشت که نتیجه غلط هم همیشه بی اثر تلقی خواهد شد .

۹-  در رابطه با این بند باید متخصصین مبارزه دوپینگ نظر بدهند لازم به ذکر است که در زمانی که بنا به خواسته بعضی از افراد آزمایشات در داخل کشور صورت می گرفت تمامی مربیان به نتایج آن اعتراض کرده و پس از مدت کوتاهی مجدداً نمونه ها به خارج از کشور ارسال گردید .

۱۰- در این بند فدراسیون را به دخالت در عزل و نصب های رؤسای هیأت های شهرستانی و ایجاد حاشیه متهم نموده اید و اعلام نموده اید که تلاش برای به اختیار گرفتن مجموعه ها می نماید ، مورد تعجب است که همه دغدغه حضرتعالی هیأت های شهرستانی است  فدراسیون سوارکاری هرآنچکه انجام می دهد در چارچوب قوانین وآئین نامه ها می باشد بهتر بود اشاره ی می کردید که هیأت های شهرستانی سلسله مراتب اداری را که حلقه گم شده شهرستان های آن استان می باشد را رعایت نمایند و موضوع مطالبه مجموعه های سوارکاری حق قانونی فدارسیون برای اجرای مسابقات ملی می باشد .

۱۱- در رابطه با این بند توضیحات کافی ارائه شده است فقط قابل ذکر است که غیر از مقطع بسیار کوتاهی که فدراسیون در آن استان افتتاح حساب نموده بود در تمامی سال های اخیر تمام درآمدها و هزینه های کورس در آن استان و بدون دخالت فدراسیون کارسازی شده است .

۱۲- در این بند استنباط جنابعالی ناشی از فرض های اشتباه و عمدتاً غیر قانونی است که گفته شده باید به کل کشور تسری داده شود؛ مطمئن باشید در این رابطه مطابق قوانین کشوری تصمیم گیری خواهد شد و نه با ایجاد تشویش اذهان مردم و ایجاد هیاهو

مطابق قوانین حاکم بر رسانه ها دستور فرمائید پاسخ قوی الذکر بدون کم و کاست در کانال مورد اشاره عیناً منعکس گردد.

روابط عمومی فدراسیون سوارکاری ج . ا . ا

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فدراسیون حق دارد حق بجانب وعامرانه پاسخ دهد مثل همیشه تهاجمی
    حق دارد چون پیست ها میادین را اسناندارد کرده است .
    حق دارد چون جایگاه تماشگران رااستاندارد کرده است
    حق دارد چون دائما مربیان رااموزش می دهد.
    حق دارد تمام اصطبلها رااستاندارد کرده است.
    فدراسیون حق داردمسابقات بعضی ازشهرها رامحلی وبعضی راملی اعلام کند حق دارد چون قدرت دارد.
    فدراسیون حق دارد چون اخذکاربسیار مشکل وخطیر اخذ جرایم دوپینگ رابرعهده دارد.وانرا درمیادین هزینه می کند.
    فدراسیون حق دارد گله مندباشد چون دپارش استاندارد است.
    درپایان شما رابه هرچه می پرستید.به غیر درگیری وپاسخ عامرانه برای سوارکاری کدام قدم مثبت رابرداشتید.گفتید فدراسیون فقط اسبدوانی نیست درست .ولی ازبین اینهمه رشته درکشورمان تنها رشته پولسلزبیشک اسبدوانی نیست پس صاحبانش حق دارد دغدغه داشته باشد.درخواست داریم فدراسیون فعالیت سازنده وزیرساختی نرم افزار وسخت افزارش رابرای عموم اعلام کند بجای تهدید منتقدین (نمونه اش درفایل صوتی مناظره مرحوم دکترغیادی و رییس فدراسیون شنیده می شود)
    بیشک این موارد راحقوقی فدراسیون تهیه کرده است .حتی بدترین بزهکاران جهان هم وکیل اختیارمی کنند.که تبرعه شوند.
    بیایید بجای فرافکنی وپاسخ قاطعوتهاجمی دادن ازعملکردخودتان دفاع کنید.
    بعد ازاینهمه سال چرا درسخت افزار عقب کردکرده ایم چراهیچتغییرسازنده ای درمیادین مشاهده نمی شود.چرا میدان گنبددهه شصت ازاکنونش زیباتراست
    خردیارتان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا